tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, April 29, 2011

Blog kena remove???takot ak!!!

korang2,tau x nape blog leh kena remove??
ini terjadi pd slh sorg shbt blogger ak..


Dia ada anta komen kat ak bg link blog baru dia..
jd,ak follow balik dia coz sblm ni mmg follower dia..
meh kt bca pe jd kat blog dia..



apa khabar semua??aku terpaksa buat akaun dan blog baru..sebab blog aku dah kena delete dan bila aku nak login pulak, tak boleh...aku nie jenis yang tak boleh duduk diam dan asyik nak menulis blog..so,terciptalah blog nie..sekarang aku still menunggu blog aku untuk direview oleh blogger.com..kalau tak dapat nak retrieve balik blog lama aku, aku akan gunakan blog nie terus..

 
maybe aku jugak akan beli hosting untuk blog nie sebab aku tak nak kejadian yang sama berlaku lagi..sungguh, sangat sedih bila tiba-tiba buka blog, blog kita takde..dah kena delete..lepas tu bila dah verify akaun, maksudnya dah boleh login semula, tapi semua blog dah takde..

 
terutamanya blog personal dan blog contest aku..habis semua contest yang aku masuk dah tak dikira..sebab tentunya penganjur contest tak boleh tengok entry aku..dan aku pon tak tau updates penganjur contest sebab semua blog yang aku dah follow penat-penat, semua dah hilang...

 
memang sangat FRUST..tapi aku malas nak fikir banyak dah..dan aku rasa dah nak give up blogging..bila fikir-fikir balik, buat apa nak give up..buat je blog baru..senang cerita..tapi, kena mula dari bawah semula la..

sebab semua masih tak tahu pasal kewujudan blog nie...



TAKOT AK WEI!!!!

so,korang ini link baru dia..




nuyui: sabar ea syu..sy tetap sokong kamu!!








guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

sakura said...

thanks nuyui..
trharu syu..tQ tau..

nuyui a.k.a miss YUI said...

@ syu

xpe syu..
tlg menolong...
sbr ea..

a.R said...

sabar yer syu...hehehehe...ttbe !

sakura said...

okeh..syu cuba sbr..
mne tau nnti bleh dpt smula blog syu..hehe..

Eintan Nurfuzie said...

cian dia...moh ke page akak..dh tukar layout sndri...komen skit..ehheh..akak dh ebngong nk edit..klu de yg x kena gtau tau...banner nusha akak remove jap..sbb berjelar2...t akak msuk blik..nk pk cmne nk uat...

Anonymous said...

ishh cane ley jadi catu ekh? ney takut nehhh.. pasaipa dowang suke2 je nk rmove blog???

nuyui a.k.a miss YUI said...

@ cik muda

uish,tetibe ea..hehehe..xpe2..

@ syu

yup,toi gak tu..kt tgk sesame t ea..

@ k.eintan

walawalah...tukaq ea..t sy p tgk..tenet kat umh ni cam siput je..ok,xper2..xkisah bila2 leh letak len kan3??

@ chikova

kt pon xtaula wak..risau gak lau jd cm tu..

Eintan Nurfuzie said...

g tgk sni..bru jer selesai buat
http://www.the-faceblog.com/2011/04/innitypub-1415db70fe9ddb119e23e9b2808cd.html
ni akak check berat dia lak..huhu..ambik masa 2 saat nk kuar semua...aduh..jem2..lembab la 2...
yg html 2..cube uat dlm microsoft dulu..try lu..pastu ambik 1 widget try..klu ok..simpan la...yg dlm word 2 simpan gak untuk rujukan akan dtg...msuk blog akak lembab x?

E'in said...

e'eh.. cmne leh jadik cm2 ek??????