tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 28, 2015

Raya 2015 Yui kuih raya

Tahun ini pecah rekod, takde langsung biskut dari air tangan ini. Nampak gambar kat bawah???


Inilah 5 balang yang duk terdampar atas meja. Mini popia dah confirm sendiri buat, 4 lagi jenis biskut hasil tunjuk menunjuk. Hahahaha.




Tak tau pasaipa tahun ini malas nak buat



Balang kaca beli baru di kedai RM 2. Eh, bukan RM 2 tapi dah RM 2.12. Tak payah dah nak beli balang bunga-bunga yang menunggu masa retak penutupnya kalau salah pegang atau buka. Huhuhhhhh.


Jadi mana yang mai rumah, inilah biskut yang ada. Tambahan menu lain biasanya ada kalau orang nak mai, sebelum tu call dulu. Senang kami prepare.


Siapa lagi nak mai rumah, jemputlah datang. Hari minggu biasanya aku ada di rumah sahaja.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

Monday, July 27, 2015

Kurang sihat

Jumaat lepas, badan dah mula suam kuku. Suam panas.


Bangun pagi, minum air mineral + panadol.
Risau, risau sebab tak boleh nak mc ( sebab tak cukup staf ).
Walau apa pun kena juga datang pejabat, jadi pilihan awal telan ubat.


Masuk kerja, kepala dah mula pening walau boleh lagi menghadap pc.
Rehat pagi, tak makan, terus masuk surau dan lelapkan mata lebih kurang 40 minit.
Habis kerja, sampai rumah terus terlantar atas tilam.
Tak kisah dah hal lain.


Bangun hari Sabtu, dah rasa lega sikit.
Dah boleh beraya, hohooo.


Hari ini masuk kerja, badan dah mula panas.
Harap oklah semuanya, malas nak ke klinik.


Korang pun jaga diri baik-baik ya.
Musim demam, sebab dah mula hujan.


Demam luaran boleh nampak tapi
Deman dalaman, diri sendiri saja yang tahu...





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

Raya 2015 Yui bersama adik beradik

Keluarga aku keluarga kecil sahaja. Gaduh baik gaduh baik itu perkara biasa sebab muka itu juga kena hadap. Hahahaha.


Meh ku kenalkan adik beradik daku. Pandai mak abah nak 2 pasang je. Miahahaha!






Baju raya 3 orang yang lain itu semua beli nak dekat raya. 
Hadap saja cari last minute. Padan muka kome lambat-lambat lagi. 


Jadi, inilah adik beradik aku.
Kot nampak mana-mana bolehlah tegur. Ecehhhh, konon!


Takde gambar bersama mak & abah sebab depa tak gemar bergambar.
Memang jenuh nak paksa, tunggu hari kahwin nanti kot baru nak. Eh!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

Friday, July 24, 2015

Raya 2015 Yui bersama makwe



Ini makwe kedua daku
Makwe pertama haruslah mak aku
Hihi




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^