tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, February 29, 2016

Jualan Dana Untuk Meow

Tak pernah aku berhenti berusaha untuk anak-anak bulus di rumah mahupun jalanan. InshaaALLAH aku cuba yang terdaya & terbaik untuk mereka.


MISI UNTUK JAN & FEB 2016
Mengumpul sekurangnya RM 400 - RM 500 
bagi menampung kos untuk proses pemandulan kucing di rumah. 
Lebih kurang 7 ekor betina & 3 ekor jantan. 


Kos seekor kucing betina RM 80
RM 80 x 7 = RM 560

Kos seekor kucing jantan RM 40
RM 40 x 3 = RM 120


Proses pemandulan akan dilakukan di Veterinar kerajaan Sg Siput ( U)


Kalau dapat buat separuh dahulu pun takpe, itupun jika jualan dapat berjalan lancar. Bukan mudah untuk berniaga, ALLAH uji pasti ada sebabnya.


Kalau ada yang berminat nak beli, boleh tengok album-album yang ada. Sambil anda membeli, sambil anda menderma. Terima kasih kepada yang sudi war-warkan projek aku ini.


Oh ya, jualan ini merupakan jualan untuk menampung perbelanjaan yang ada selain menggunakan duit sendiri.





Akan statik , entry baru scroll bawah




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

Monday, February 08, 2016

Mak Rashid & facebook

Sumber : FB Page




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

Sunday, February 07, 2016

Rashid di mall


Sumber : FB Page





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

Saturday, February 06, 2016

Selamat bercuti panjang

Dah sedia maklum, next week cny. so berturut cuti 4 hari. Ada juga yang apply sambung terus seminggu kan?


Apa pun,
Selamat bercuti panjang. Berhati-hati walau di mana anda berada. Buat yang berjalan-jalan, jaga diri baik-baik. Sabar walau dimana pun.


Semoga semuanya selamat, inshaaALLAH.


Aku tak apply sambung cuti sebab takde benda nak buat. Heeeeee :)



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^