tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, May 30, 2011

kerana MULUT,badan binasa..

'Polis bodo' punca naik mahkamah..
itu shj kan??
kerana mulut,badan sekali binasa..
tapi mgkin xbinasa lagikan..baru umpama peringatan..


hanya kerana keluarkan perkataan 'BODO',kena naik mahkamah..
kena denda..kena serbu dengan wartawan semua..

ak pon tanyala abah ak (coz dia polis)..

"camne nak ade bukti btoika x dak tu ckp cmtu??"

"kena ada saksila..mgkin time tu ngah roadblock ke,meronda ke..msti ade pasangannya.."

erm,yer tak yer gak kan..tp hati xpuas ag,nk tnya lagi!!

" so,lau berdua,xder bukti ar kan..lau dia ckp n kutuk pon,xleh nak kena ape la kan??"

"dah xder saksi,mane leh!"

hekhek..sengaja je ak nk cari pasal ngn abah!!

so,ingatla ea,jgn kerana mulut,hbs yg laen..
dan jgn kerana entry,yg menaip kena..lalalala..
eh,pe ak merepek!!
enrty ak biasa je kan ni??isu semasa..

lbh lanjut ada di Kosmo 


yui: pasni nak story pasal jambu susu..kome kenai dak??

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

cheqna said...

uiks..
kata gitu pun boleh naik mahlamah erk???
huhuhuhu
nway salam kenal n ziarah dik =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

@k.cheqna

haah,boleh kak..tmbh2 lau wat hal ngn penguatkuasa..

salam kenal kak..tq ea sggh sni..

nurkaloi said...

nk cakap bodo tunggu takde orang laa
hahahahha

nuyui a.k.a miss YUI said...

@kaloi

hakhak..dia dh excited sgt tu nak sebut!!

Unknown said...

oo.ayah yui polis ye..

haah kan kena bhati2 ckp gan polis ni..slah ckp jadi la gini..suka tak suka kita diamkan je..

nuyui a.k.a miss YUI said...

@cik jijah

heheh,haah..

tu la,kena berhati2..tp lau ngn abh,ckp je,suke ke x.. heheh..

Unknown said...

OMG teruknya..

kalau cmtu.. nak ckap spe2 bodoh kne berhati2lah..

nuyui a.k.a miss YUI said...

@clara

yup,berhati2..

harrazdani said...

seksyen 14 di bawah akta kesalahan-kesalahan kecil...;-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

@harra

wah..bgusnya!!heheh..

tau 302 kanun keseksaan shj =)