tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, April 07, 2012

ORDER : Brooch nama

Brooch ni first time gak aku buat. Customer request, jadi aku layankan aje. Janji aku mampu, aku okay aje. Kalau tak boleh,awal-awal akan aku tolak dulu. Takmow jadi lain plak nanti. Huhuhu.






Telah selamat aku pos Khamis lepas. Hope diterima dengan selamat. Jauh ni terbang ke Sarawak. Muahahaha. Naik jet cepat sikit kan ^__^


nota kecik yui
Penghantaran/pos akan
dilakukan seminggu sekali sahaja







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Luahan hati said...

ehem..nak tempah :)boleh??

Azhafizah MN said...

berjaya sudah yui buat brooch.Macam macam boleh buat dengan felt craft ni kan..

Tie HT said...

comel jugak nampak berkilat yui :)

Noor Fatin said...

lawa2!! ;D

Shiema Sufian said...

Lawa lawa, combination kuning biru (:

Unknown said...

cantik la yui..cantik sgt!

Hirdayu Rahmat said...

waw ! cantik ni ! pandai tol yui buat !


terbang ke sarwak ? hantar kat maya ke tuww ~

Anonymous said...

fuhh hebat2..nanti leh bukak kedai nnti kan.amin

Zehan Ilyana said...

comelnya..:D

Azzah said...

comel...

Nisa Greennnpanda said...

simple tp comel.. ^_^

aamalinaazman said...

huwaaaa
byk x taw pasal kembo ni
berbisnes dh ha
guuuuuddd :)

Shida Radzuan said...

comei..kreatif la yui :)

[sutera kasih] said...

bla nk pos ke sabah pulak? :p