tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, September 13, 2012

BE ke 11 [2012] - WW Beetle Launch


Alhamdulillah, rezeki lagi. Kali ini dari WW Beetle Launch. Terima kasih Ya ALLAH. Terima kasih Nuffnang. Terima kasih kepada kalian yang sudi "derma" pada diriku. Sekarang ada 2 BE yang tengah berlegar-legar. Moga duk lama-lama tau. Hihihi.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

28 dak comei sayang YUI:

nur anis said...

tahniah yui..:)

Azee Hana said...

bez nyeeeee...masyukkk

Hidayah said...

syok la dpt BE..
kak dayah masih berusaha lagi nih...
harap2 ada peluang satu hari nanti..
hihi...

are_lin@yu said...

wahh beznya ayu tak prnh dpt be lg ni..hehe

Fiza Rahman said...

Tahniah.

Shida Radzuan said...

hehehee..sama lah dear ^_^

Mimie said...

bestnye die dpt BE...tahniah Yui...

a.R said...

kongsi sket yui....

Anum said...

tahniah

Mrs Velentine said...

Tahniah dpt BE...sya belum pernah lagii,,cubit2 nuffnang awak

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah yui :)

adyna AB said...

akak pun harap be godek2 lama2 dlm blog :)

Deq's Qienz said...

WAHHH makin bertambah..tahniah

ecadwinkyasha said...

xdpt BE.hukhukhuk =(

Unknown said...

tahniah yui.. moga makin bertambah earningnya :)

beta kupu said...

syiok lah dia =)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tahniah Yui.K.atie dah lama xcek...nanti la nk cek gak la...

Pemanggang tu akak jual dgn harga RM120...klu yui xyah kos poslaju ambik kat adik k.atie jer :D

Nurul Husna Mohd Hassan said...

dah 11 BE yui, akak 1 BE pun takde. hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

p/s : betul tu yui, lepas ni akak kena jaga2 dengan orang yang dah kawen n jangan post sesuka hati kat FB orang yang dah kawen. dah jadik camni kena jadikan pengajaran :)

miss yatie said...

lagi? Alhamdulillah...

Myra Jay said...

Tahniah yui, moga terus Kaching ya :D

gigiAriEma said...

Best nye dpt be byk. X pnh qaseee. Huhuy

Cikrosecute said...

masyukkkk hihihi tahniah...

Kekzamanis said...

Wah! Bestnya dia dapat BE lagi.. Tahniah.. ^^,

Munira Yaakop said...

tahniah...beznyaa ;)

AnneRaini said...

jeles!

Jahirah said...

akhirnya....muncul gak BE...hik2

Nisa Greennnpanda said...

wah.. 2 BE skali? congrats dear..