tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, December 05, 2012

Pemenang saguhati baru GA 2012 Nurul Yui

First time dalam sejarah aku mengadakan sebarang GA mahupun contest, peserta yang menang tak tuntut hadiah. Maybe diaorang tak update blog. Maybe. Lagipun aku dan mention suruh alert kan. Bukan salah aku kan kalau kena pilih pemenang baru. Huhu. 




Maka 4 pemenang saguhati yang baru jatuhnya kepada nombor 3, 46, 49 & 83. Seorang dah bagi detail.  Senarai nombor peserta boleh rujuk [ sini ]


Tahniah kepada yang bertuah jadi pemenang kedua. Anda perlu hantar detail seperti link entry penyertaan , nama penuh, alamat dan no telefon ke email nurulyuicollection@gmail.com selewatnya malam ini jam 12.00 malam. Takde juga, nama lain pula akan dicabut.


Kepada yang "dibatalkan" kemenangannya, aku mohon maaf sebab dah terlalu lama menunggu. Kalau orang lain sehari je masa tau.Aku bagi masa 4 hari. Hihihi. Maaf ya. Takleh tuntut apa-apa lepas ini. Harap maklum.


Update : No 3 dan 83 dah hantar detail




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

20 dak comei sayang YUI:

Unknown said...

sedeh xde rezeki..x baca entri pengumuman sbb hari ahad x on9..huhuhu...tahniah buat pemenang baru..

are_lin@yu said...

ala intrnet lmbt loading xlh nk tgk sapa..pa pn gudluck pda mereka ;-)

Mrs Velentine said...

tahniah

Nur Zulaikha said...

wahhh..thniah3..lame dh x join contest

Unknown said...

haiseyman masih takde rezeki lagi ni...heee

ecadwinkyasha said...

rugi tul xmenuntut hadiah.hahaha

Jahirah said...

hee masih bukan rezeki...tahniah kpd yg bertuah...:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui.Pasni klu xdak sapa2 tuntut..post ke sini jer la.Alamat k.atie adakn?hikhikhikhik

PERMATABIRU said...

salam..nombor 3 lapor diri..done send details..thanks..

Nyue said...

nampknya bukan rezeki nyue ag..tahniah kpd yg berjaya tersenarai :))

ayut said...

eh3x...!!!saya alert..saya alert..no saya!!hahahaha...jap lg bagi kat yui... :) tahniah semua...rezeki dpt hadiah sudah.. :)

ayut said...

tourism utk yui :)

syiela said...

tahnaih pad ayg baru.. rugi kalau tak alert

Myra Jay said...

Tahniah buat pemenang baru :D

mama aryan said...

tahniah pada yg menang..

Miss N™ said...

tahniah pada mereka.. :)

IntaNBerliaN said...

tahniah utk yg pemennag baru

Unknown said...

laa..ada buat ga rupanya. rugi la sya tak blogging msa tu . btw, tahniah kepada yg menang (:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ada jg yg xalert

Nurul Husna Mohd Hassan said...

ala.. rugi la yang tal alert tu..