tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, October 02, 2014

Entry terkini di blog tidak keluar

Ini masalah semalam yang aku alami. Normal hari biasa, memang aku akan set entry antara jam 8.45 pagi - 9.05 pagi. Entry permulaan di pagi hari.


Semalam entry WW aku boleh pula buat hal. Dah post tapi tak publish di bloglist yang ada. Tengok entry terkini kawan-kawan lain ok saja. Mulalah hati sohsehsohseh.


Apa aku buat atau berulang kali buat?

Entry tu draft semula - Set time - Publish

Bukan sekali aku buat macam itu. Lebih 4 kali. Dah nak masuk petang barulah nampak di dashboard dan bloglist.


Membuat mood aku spoil nak update entry lain. Huhu.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

NAZLIANA SI CUTE said...

sabar jer lah yer..ada problem line kot pikir lah positif

Cik Matahariku said...

sy pun pernah hadapi masalah ini.kl masalah ini berulang, hantar complaints yang ada dekat hujung kanan sebelah bawah dashboard blogger.setakat ini, masalah saya selesai dengan htr complaints atau aduan problem kita dekat depa.cubalah..:)

Cik Itah said...

salam. eh..kenapa jadi macam tu pulak??

Adriannasyaz said...

Assalammualaikum yui.lama x snggah.kekdg post sya yg dedlu x kuaq jgk.lama bru kuaq.huhu

lynndamya said...

Salam, wah yeke..xpernah pula ada masalah cmni, tp xpe, sbb latest entry yui masih naik kat bloglist sy..haha

SNM said...

So far x pernah kena macamni lagi...
Hihihihi...
Singgah bw + klik nuff Proton (^^,)

Unknown said...

itu la yg terjadi pada blog jijah skrg ni yui..huuu

Anum said...

sabar ya

Unknown said...

akak dulu pun pernah jadi gini..lama jugak la..dekat 3 minggu..

Tie HT said...

entry sheduled tak keluar ye yui
akak pernah

Azhafizah MN said...

blogspot problem kot yui

imm said...

salam..masuk sini dgn keyword entry x keluar hihi..

blog saya pun tengah jadi macam tu jugak sekarang.dekat blog entry keluar, tapi x nampak dekat dashboard and bloglist..
camane penyelesaiannya ye? boleh kongsikan?

thank you in advance ☺

eima said...

wlupun ni entry 2014 nk juga tinggal komen ... akak ni bkn sehari tp dah berhari2 tak keluar tak larat nk buat mcm yui ckp tu ...dulu buat gitu boleh jd... tp skrg ni dah tak mahu nape ek