tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, November 23, 2012

Saya join GA 2012 Nurul Yui TAMAT



Pejam celik pejam celik dah 2 minggu berlalu dan bermaksud Saya join GA 2012 Nurul Yui juga berakhir hari ini jam 20.12. Terima kasih diucapkan kepada yang sudi join. Macam-macam ayat aku terima, kui kui. Keputusan diumumkan pada 30/11/2012.


Bagaimana pemenang di nilai? Berdasarkan SEMANGAT, KATA-KATA dan USAHA untuk melengkapkan ayat Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana ______________. 


Oh ya, tak perlu dah korang edit semula ayat itu sebab aku dah double check ya. Hihihi. So, nantikan keputusannya. Para pemenang diberi tempoh 2 hari sahaja untuk bagi detail, takde juga, pemenang baru bakal dipilih.


Dengan lafaz BISMILLAH, Saya join GA 2012 Nurul Yui TAMAT




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Shida Radzuan said...

fuhh^^ amin!

Unknown said...

gudluck semua yg join..hehee :0

Miss N™ said...

Tamat sudah..!
Moga nur dimurahkan rezeki hendakNYA..
Amin..!
Heeeee

hnahdy said...

nak jampi kejap.hehe

ecadwinkyasha said...

baru ingt nak join pagi ne..xsempat la.hehehe.

ecadwinkyasha said...

klik2 mana patut :D

Azhafizah MN said...

berdebar debar semua ni.hehe

~CAHAYA~ said...

nk menang! nk menang! :)

-meeSUPERGIRL- said...

aminnn .. dah tamat dah .. haa jangan duk gatai nak edit . hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tamat sudah.....rezeki saper la yg bertuah tu eheee

Unknown said...

heee....moga ada rezeki nana:)

ayut said...

ayut mennt kan keputusannya! :)

Unknown said...

lom umum pemenang kan? hihi...good luck utk smua juga buat diri sendri.. hihi :)

Nisa Greennnpanda said...

gud luck sumer..

Hanis Syazana ( Hansya Amie ) said...

Wahh.. God luck untuk semua pemenang :D