tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, June 25, 2013

Jerebu semakin menjadi di Ipoh

Makin jelas kelihatan jerebu. Keluar beli makan pun masih pakai face mask. Untuk pencegahan. Tambahan diri ini tak berapa nak sihat.


Baru tadi kedengaran guruh. Ya ALLAH, moga hujan turun. Dah lama sangat hujan tidak melimpahi bumi Ipoh. 


Sentiasa tengok IPU untuk tahu tahap jerebu. Pastikan dari sumber yang BENAR.



* Tolong jaga kesihatan sebaik mungkin ya kawan-kawan. Alhamdulillah dapat maklumat ada sesetengah tempat di Ipoh dah mula hujan. Negeri lain juga.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Tie HT said...

kat tempat akak hujan renyai2 sekejap je yui, tapi syukur alhamdulillah :)

Shakira Pathi said...

dekat seri iskandar ni ppun dah jerebu :)

Miss N™ said...

Hari ni taiping guruh pastu hujan sikit...tak lebat...apapun ttp bsyukur...

Cik Rose said...

moga keadaan kembali pulih..

Myra Jay said...

InsyaAllah mudah-mudahan jerebu akan kian menghilang..

Unknown said...

Semalam (selasa, 25/6/13) hujan lebat

ALhamdulillah

:D

Unknown said...

Semoga keadaan cepat pulih dari jerebu ni..

Unknown said...

syukur..kat sabah ni pon dah hujan.. harap keadaan bertambah pulih pasni..

Unknown said...

mudah-mudahan smua ni akn segera berakhir.. kat selayang dah hujan...alhamdulillah nmpk dah ok sikit..