tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, January 28, 2015

Resepi bergambar : Biskut Tiramisu



sumber : Resepi Ringkas


Aku tak pasti kenapa nama resepi tiramisu sebab takde pula bahan tiramisu. Yang ada milo/serbuk coklat yang sedap di makan.


Ada apa pada nama?
Yang penting rasanya sedap dah cukupkan?


Selamat mencuba!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Inani Hazwani said...

macam senang aje nak buat ^_^

Anum said...

nak try la
tq

Unknown said...

menarik ni. colourful.. hihik :) Hai yuuuui ^^

YanSaflina said...

Warna warni, budak2 mesti suka..:D

eima said...

budak suka ni ... dah la warna warni ... xde kafien lak tu ..klutiramitsu betui budak tak suka

Unknown said...

Alhamdulillah.. Kabar baik dear. Hihi. :) Yui pulak?

Azhafizah MN said...

colourful tu yang menarik tu

ecadwinkyasha said...

on DA balik..terpaksa tinggalkan =.="

eMMe said...

tiramitsu tu bahan2 asa dia bukan coklat kan yui?

akak tak tau sgt pasal kek2 ni...

kisah si dairy said...

nampak menyelerakan..

Unknown said...

Sedap nampak

Anum Abdullah said...

Nampak sedap jerr..

nanieydotcom said...

Nk try la nnti

Mardiah Diana said...

Sedapnya...nak try buat ni dik yui...warna pun nampak menarik..