tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, August 29, 2016

Pizza homemade terbaik di area Ipoh, Perak

Aku kalau benda sedap, tak payah suruh aku sendiri akan bercerita
Heeeee, macam pizza ni laah




Jangan tanya apa namanya sebab bukan aku yang order
Ini member opis yang hasut makan
Kami kongsi




Yang aku tahu
Saiz 10" RM 18
Memang terbaik dan puas hati!
Tak kedekut bahan


Kalau korang duk Ipoh atau berdekatan
Mungkin dia boleh hantar
Korang deal la sendiri ya
Ni aku sertakan no telefon sebagai rujukan



012 5739185
012 5739185
012 5739185




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Zafirah Kama said...

sedapnya.. dengan udang sekoaq2.. ahaiii

SIQAHIQA said...

Banyak bahan-bahan tu. Sedap!

Han Hanni said...

cam sedap je..

ZULHILMI TEMPOYAK said...

mohon hantor sikittt...

Orked said...

whoaaa.... nak jugak la. tp kene tnggu balik kampong la. hehehehehe

Azhafizah MN said...

sedapnya topping banyak gitu