tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, July 11, 2012

WW 53 - Kain pasang untuk raya



nota kecik yui
Kiri untuk aku
kanan untuk mak
takde tema tahun ini




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

31 dak comei sayang YUI:

Puan Ira said...

tema flower2 ;)

Cik Rose said...

cantiknya, kain dia ..

Sy ni tak beli2 lagi.. kena beli yg dah siapla nampak gayanya tahun ni...

AnneRaini said...

cantik.akak berkenan dgn yg kiri tu..kain cotton eh?

miss yatie said...

KY pun suka kain tu, hari tengok ada yg berwarna merah putih cantik sangat

Ardini Humaira said...

dni punya dah siap :D ngehehehe.... cotton eh dear.. dni buat kain cotton gak raya this year

Anum said...

simple but stay nice

nur anis said...

cantik...cotton ye?

ni entri hadiah dari yui : http://sayanuranis.blogspot.com/2012/07/hadiah-dari-yui.html

IntaNBerliaN said...

akak beli yg siap je.. :-)

Saya Disini said...

cntik

- AZIE - said...

cantik!

bunga_rose said...

tema la tu yui.. tema bunga hihihi..

Eintan Nurfuzie said...

AKAK PUN XDE TEMA TAHUN NI... BZ SGT PUN...

Reena Sidek said...

cantik... lembut jer corak kain tu... :)

Aty Fared said...

tak tau ar nak pakai baju raye macamane tahun ni...nak yang senang tuk susukan anak..hurrmm...alamtnyer raye akak pakai kemeja jer ar..heheh..;p

Shida Radzuan said...

kire tema juga la tu hehe..wane merahh dan bunga2 hehe..

cntik kain tu hehe..bila nk hntar tu bt baju??

najihahfara said...

comel :)

saffiya_aleesya @ echa said...

ni kain cotton ke yui??

Nyue said...

contton erk? cantik2 baju yui ni

Noor Atikah Ramli said...

cantik !
family ika tahun nie kaler turqouise..
adeh =.="

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik yui...tema flower la ni hihi

Pink Lavender said...

comel jer haa bunga nyer..
tema bunga sakura eh

Azhafizah MN said...

cantik baju raya yui..sempat ke nak jahit tu?fiza lom beli lagi..beli dah siap je kot..

Cikrosecute said...

walaupun tak bertema tapi tang bunga sama...cantik kain tue...kain cotton ke?

Unknown said...

cantik! (^___^)

Unknown said...

wah..cantik..floral gitu... tempat jijah dah tak terima tempahan dah.. beli dah siap je nmpknya..hee

Unknown said...

comel2x!heee,,,,sedondon ibu n anak:)

duniaanita74.blogspot.com said...

cantik-cantik yui..kak ita tema oren tahun ne..cuma baju mak dan anak tidak lah sedondon...beli lain-lain janji oren..boring gak sama-sama siap tahun...

Kekzamanis said...

MM pun tak pernah bertema.. Tengoklah tahun ni cemane.. Huhu..

Oh ya, datang klik2 iklan nuffnang juga.. If sudi singgahlah klik2 mine too.. Hehe.. =)

are_lin@yu said...

cantik..thun ni kna bli jala.huhu

fieda said...

comel..sama jer dgn mak ye..warna jer lain..

izz iizza said...

tema bunga-bunga la nampaknya..:)