tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, November 20, 2013

Shawl Halfmoon Plain 2 Layer Nurul Yui Collection

Rasanya aku dah bagitahu yang aku berkenan sangat dengan warna baju mak Mawar iaitu pengasas tudung Fareeda. Hijau jorengggg gitu.


Misi nak cari kat Kamdar tapi dapat yang ala-ala warna itu pun jadilah. Motif memang nak buat halfmoon 2 layer pula. 


Pilihan kain lebih mahal sikit harganya sebab chiffon jenis ini lebih berat & jatuh terletak. Eh faham tak bahasa aku? Combination colour pun aku pilih bila nampak kain depan mata. Kira rembat terus.


Halfmoon plain 2 layer ini memang untuk kegunaan aku tapi kalau ada yang nak order pun tiada masalah. In sha ALLAH aku boleh layan order sebab sekarang tengah gian bershawl pula. 


Boleh request nak warna apa, aku akan cari & siapkan. Ambil masa sedikitlah ya. Bukan kau order harini, lusa dah kena sampai. Tidak ok.


Harga? In sha ALLAH berpatutan dengan harga kain, jahit, kos-kos lain & layanan mesra free dari daku. Bawah RM 40. Sebab shawl aku buat lebih lebar. Korang boleh adjust sendiri nak labuhkan ya.


* Harga promosi shawl halfmoon plain RM 16 sehelai, ambil 2 helai RM 30 masih berjalan hingga hujung Nov 2013. Rujuk { entry }.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

eima said...

semoga murah rezeki slalu

ayuzan said...

jual tudung yang tutup aurat secara penuh ni yui pun tumpang share pahala. moga dimurahkan rezki selalu..

Anonymous said...

mmg cantiklah !

Permata Malap said...

wah..bagus ni,yui..jangan sia-siakn bakat yang ada..semoga rezeki sentiasa melimpah ruah..;)

Unknown said...

cantik yer bila dah siap.. ;)

Azhafizah MN said...

cantik la yui buat..moga makin maju menjahit pulak lepas ni.

are_lin@yu said...

cntik yui..mrah rzki yui ;-)

licha said...

cantik ni Yui :)

J.Syazwana said...

rajin yui! hihihi. kite pon tengah merajin ni.

msredcheesecake said...

sekarang ni akk mmg tengah suka tudung halfmoon ni...pandai yui carik rezeki...muga diberkati

Miss N™ said...

cantiklah combinasi warna tu.. :)

Unknown said...

yui.. yg ini cantik..berniaga lah