tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, February 23, 2014

Shinchan si kucing taiko



Shinchan sekarang

1) Degil
2) Pemalas
3) Suka kacau kucing dara - Lela
4) Suka main air tapi tak suka mandi
5) Manja ketika nak tidur


Satu tabiat sampai sekarang yang tak berubah
"sisa-sisa" kat hidung mesti orang lain yang tolong bersihkan
Orang itu haruslah AKU!


Takpe, sayang punya pasal
Relakan sahaja
Huhu





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Tie HT said...

tapi muka dia manjer nyew, babap kang sinchan nih, hehe

Miss N™ said...

Heee..kucing gemuk mmg pemalas...

Chot said...

ooo..mls korek hidung ye.biasa dia nih

Nour Eyza said...

comeynya la sinchan ni. gebus2! =D

Unknown said...

comey... comey... dah macam kucing yang salu singgah kat kedai tempat wan kerja plak... kucing tu asyik tido je kerje dia... hehehe..

"Keep Smiling"
^_^

Unknown said...

comel sgt sinchan ni. geram tengookk! :)

Lynn Damya said...

Salam, hahaha comel sgguh pakai baju (n_n) hebat betul nama kucing dara tu Lela..hahaha

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Yui..comeynya Shinchan,gebu jer bulu dia.

Athirah said...

ui,, taiko gak tu, tp manja la pulak time nk tido,,macam penakut ja,,haha

ct kektus said...

kenapa nampak hensem ni shinchan oi. hehhee :)

Unknown said...

comeynya shinchan..
perangai sama tak macam watak shinchan tu?? hehehe..

Unknown said...

hehehe dah macam anak di buatnya kan yui..

fieda said...

ala comeynyer dia pakai bju

Unknown said...

yui saya x pernah bela kucing. tapi kalau nak beli kucing, leh tak yui share tip2 sikit

wawa syaida said...

comelnya sinchan....nasib baik yui suka melayan...kat rumah ni pun ada sekor... :)

Azhafizah MN said...

tengok muka dah tahu taiko..hehe..fluffy bulus shinchan.

Unknown said...

kucing akak cikmok pun pemalas.. agaknya bdn dah berat tu yg jadi malas..haha.. comel shincan nih..