tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, February 16, 2016

Sophie Santarypad antara pad terbaik!

Bercakap pasal pad, sebelum itu nak habaq awal-awal, ini adalah entry secara umum. Baca dan fahamkan sebagai keperluan manusia terutama kepada seorang wanita.


Eh, kenapa aku mention gitu awal-awal?
Sebab duluuuu, aku ada cerita pasal pad herba [entry]. ada plak si anon komen kata aku tak malu. Gila apa? Bukan aku buat entry lucah. Grrrrr !!




Memandangkan haritu ada sale untuk pad jenama sophie, aku saja gatal cuba beli. Alhamdulillah, memang puas hati. Tak menyesal rembat 4 bungkus terus. Hahahaha.


Korang pernah cuba?
Kalau susah jumpa, beli jenama Feminine Comfort. InshaaALLAH merata kedai jamu ada jual. Terbaik dua-dua jenama.


Boleh beli dari agen Sophie.
Kalau taktau kat mana, kakak serumah aku agen Sophie. Boleh roger kalau nak order ya ;)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

4 dak comei sayang YUI:

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

1st time dengar brand ni yui... sebab biasa beli pad dkt watson/guardian xpernah jmpa. Yui beli dkt mana? yg recommended ni kena cuba. hehehe. Pantyliner herba je aina pernah try.=)

Mrs Velentine said...

tak pernah cuba..sebab skg pakai bio seleza pad

eima said...

ape nk di malu ...aku pelik jg .... itu lumrah kehidupan semua wanita kena alami ... klu ko tak period bkn kerana mengandung ... itu kena risau ok .... hmmm entah la mentality sesetengah org ni ....

Azhafizah MN said...

Ohh..sophie pun ade pad gak ye..boleh try nanti