tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 18, 2016

Kejap pening kejap tidak

Heee, aku rasa dalam minggu ni saja dah beberapa kali aku rasa pening & mual. Kadang muntah. Macam semalam, tengah sembahyang, nak bangun dari sujud, rasa kepala melayang.


Nak berdiri, rasa berat ke kiri.
Melayang kejaplah tapi lepas itu ok. Cerita pada dia, dia pun perasan aku asyik jadi macam tu. Disuruhnya check tekanan darah takut darah rendah.


Bila aku google, simptom tu ada pada aku tapi aku harap takdelah sampai macam tu. Mungkin sebab biasa-biasa aje.


Heee, sebenarnya malas nak check. Sebab bulan 11 lepas aku ada derma darah, tekanan darah ok. Tapi untuk tahun 2016 ni, tak pastilah.


Pening yang datang, aku biarkan. Aku tak telan sebarang ubat. Saja nak tengok ketahanan badan. Jangan sampai aku tetiba pengsan sudahlah.


Moga dijauhkan perkara itu.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Mrs Velentine said...

yui pergi cek..kak Mv dulu masa ni lah..rupanya tekanan drh rendah

miss eimanhikmah said...

yui tak mkn ke?

wahida said...

mmg kena check tekanan darah tu yui...
ni mcm symtom low blood ni yui...bahaya tau yui...gi la check...

eima said...

TEKANAN DARAH RENDAH KOT .PI LA CHECK ... KANG DOK BW MOTO TU MAI BALIK PITAM TU JENUH

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Semoga xder sakit yg membimbangkn yer...Aamiin.Klu xokey juga..elok g klinik takut melarat sakitnya.

Anum Abdullah said...

pi lah cek yui cepat cepat..

Zafirah Kama said...

Pi lah check.. prevent is better than cure...

Dunia Zumal said...

Moga cepat sihat yer Yui...

Cik Itah said...

semoga sihat selalu..rehat rehat :)

Nina Mads said...

kena check tkut ada penyakit lain ke

Azhafizah MN said...

Atau sebab cuaca jadi badan rasa tak menentu..ke?