tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, June 09, 2016

Liquid lipstick Anastasia

Pengaruh kuat! Hahaha. Sebenarnya kan, aku sendiri baru perasan aku suka beli lipstik tapi yang kerap pakai adalah sebatang dua. Yang lain, sekali guna pastu peram. Pftttt.




Sana sini update pasal Anastasia ni. Aku pun carilah dalam group Ipoh Ipoh Ajer. Alhamdulillah jumpa seorang seller yang sangat mudah berurusan.


Harga sebatang RM 10 tapi ambil dua dapat RM 15. Maybe dia tengah buat promosi. Dengan harga itu, memang ok sangatlah. Tu pasal tak sedar diri ambil lebih 1. Hahahaha. 


Nanti kalau rajin aku update gambar setiap jenis yang aku cuba. Setakat ini memang puas hati guna. 





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

4 dak comei sayang YUI:

wahida said...

murah tu...cantik lipstik kaler tu yui...

Zafirah Kama said...

cepat2 payung gambar selfie...

Cik Ash said...

boleh cuba try ni

Unknown said...

ala mcm best je. utk rayaaaaaa