tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, August 17, 2010

♥♥seLaMt UlgTahun UlgBuLan ke 2 TaHun 2 BULan deAr♥♥

assalamualaikum

bismillahirrahmanirrahim.

ya ALLAH,

aku memohon doa padamu..

panjangkanlah jodoh kami.

berkatilah hidup kami

berikanlah kami kebahagian di dunia mahupun di akhirat.

jauhilah kami dari maksiat.

peliharalah perasaan cinta antara kami.

redhailah hubungan cinta kami.

kuatkanlah cinta antara kami.

utuhkan lah hubungan ini.

berilah kami hidayah mu.

ampuni segala dosa2 kami.

ya ALLAH,

terima kasih kerana telah menemukan aku dengan

MOHD SHAFIQ HASBULLAH BIN  AHMAD,

Terima kasih kerana telah memberikan rasa cinta dan bahagia kepadaku,

aku sujud berdoa kepadamu ya ALLAH,

memujimu,

mensyukuri kurniaanmu.

sesungguhnya aku yakin dialah yang aku inginkan

di dunia mahupun di akhirat.

ya ALLAH,

aku sebagai hambamu yang kerdil,

temukanlah jodoh aku dengan die.

dan apabila termakbul doa itu,

panjangkan lah jodoh kami sehingga ke alam perkahwinan,

dan selamanya kami kekal bersama hingga ke akhir hayat kami.

aku terlalu banyak meminta..

kerana aku yakin ENGKAU mendengar segalanya..

aminn..

selamat ulangtahun perkenalan kita yang ke 2 tahun 2 bulan sayang
sudah sekian lama kt bersama
byk kenangan antara kt terbina
pahit manis
gaduh manje
thnx sudi lg lyn kerenah TEMANMU ini




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

campians said...

Semoga bahagia hingga hujung nyawa..

nuyui a.k.a miss YUI said...

thnx campians..

Anonymous said...

so sweet...
smoga doa dperkenan ;)

Mr.fatheque Colbota said...

i hope its eternal..gambate al da way..huhu

Zamil Afiq Zulkifli said...

nape tak tunggu 2 tahun 2 bulan 2 hari.. kan best tuh bunyi nye..

nuyui a.k.a miss YUI said...

sweet: terma kasih ea
Mr farheque: hope so..
apik: kena tunggu esok..heheh..

AnneRaini said...

cepat2la kawen ye nusha..

nuyui a.k.a miss YUI said...

kak anne,ade jdoh insyaALLAH...