tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, November 30, 2010

♥UntUk BAkal teMan hidUpku♥





cumeinya lau dpt cincin mcm tu
heheheh
berangan lebih nurul ni!!
ape slahnya berangan walaupun xdpt
mgkin satu ari t
insyaALLAH
ammiiinnnn....
arni sje nak kongsi karya alam maya
hehehe
kredit untuk  iluvislam

meh sme2 bc

untuk bakal teman hidupku,bacalah

Bakal teman hidupku,
Aku diamanahkan kepada kamu,
Daripada bapaku sebagai wali,
Kepada kamu sebagai suami...

Bakal teman hidupku,
Maafkan aku jika tak seperti kau mahu,
Maafkan juga segala tingkah lakuku,
Kerana..
Aku juga manusia biasa seperti mu..

Bakal teman hidupku,
Ku pinta padamu,
Bimbinglah aku,
Ke jalan yang satu,
Jalan yang lurus walau jauh beribu batu...

Bakal teman hidupku,
Maafkan segala cacat celaku,
Maafkan terkasarnya bahasaku,
Maafkan segala salah silapku...

Bakal teman hidupku,
Hanya satu yang ku pinta dari mu,
Jagalah aku,
Sayangilah aku,
Dan..
Jujur padaku...


 
wah3,jiwang di hari selasa
heheheh
aderke MA bc???
xkan punye,dia xlayn blog ni
huhuuhu..


p/s: amiiinnnn,mudah2kan ..



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

4 dak comei sayang YUI:

eMMe said...

InsyaAllah si dia akan sentiasa cinta n sayang pada Nurul....akak doakan yg terbaik utk Nurul...

nuyui a.k.a miss YUI said...

kak emme: amiinnn...thnx ea akak...moge doa itu dimakbulkn..

Wawa Amran said...

Amin, Insyaalah korg ade jodoh.. Same2 kte doa.. Wawa ske jgk cincin camtue.. simple je kan.. =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

heheh,tau xpe...
simple je kan wawa cm tu but nice!!