tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, September 14, 2017

Jangan masuk SEPHORA kalau diri tak kuat

Tajuk macam minta kena kecam. Kahkahkah. Ini cerita berapa bulan lepas tapi saja dok up lagi. Biasalah, ketandusan idea. Selama Aeon Klebang, Ipoh tu wujud, Yui selalu laluuuuu sahaja depan Sephora.


Tapi entah kenapa satu hari "termasuk" tanpa sengaja dengan niat utama nak cari lipstik. Payahhh oooo bila beli dan pakai tak kena dengan jiwa. Jumpa lipsmate cream NYX kod 19. Aduhhh, tak menyesal beli.






Round plak arah lain. Alamak, terjebak dengan lotion dan mandian bauan Mango. Ya ampuuuunn, wangi sangat bau tu sampai rasa nak telan. Hahahaha.



Secara kesimpulan,
Jangan sesekali nak masuk andai takut terjebak. Sebab Yui sekarang terjebak sampai dok beli NYX kod lain. Hahahah. Kena dengan jiwa dan tahan!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Permatabiru said...

wow wangi ke mangoo tu

Ann Ishak said...

kena insap cepat tu yui :D

Nurzakiah Hanum said...

hehe takut tergoda

Siti Rohaida Yusof said...

hadoii...tu yang seriau tu kalau masuk kedai time ada duit...hehehe..tapi takpelah kan kalau sekali sekala masuk

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik Yui..nasib kat sandakan sabah tak ada sephora...klu tak jadi macam dik Yui juga ni....hihi

Nora Karim said...

Memang nampak menarik series Mango tu...

timm bill said...

timm geram klau masuk watson, jenuh tahan diri..geram, hihi..