tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, October 24, 2012

Hadiah barangan Avon dari Sis MJ selamat tiba

Rasanya hadiah ini sampai minggu lepas sebab balik je SS tengok-tengok dah ada bungkusan ini. Walau takde tulis dari siapa atau aku yang tak perasan? aku yakin ini dari Sis MJ. Sebab dari Penang + barangan Avon.




Siyes tak pandai guna benda ini sebenarnya. Tapi takpe akan ku cuba. Terima kasih yer kak untuk hadiah ini. Sebelum ini pon ada dapat, moga semakin murah rezeki akak ya. Amiiin.


# Kalau tak salah dapat ini sebab antara pengomen "degil" nak komen kat blog. Kui kui kui.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

26 dak comei sayang YUI:

Anum said...

ada adiah lagi

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

syiok betik dapat brgan dr avon... tahniah2

nur anis said...

wahh..best tu,..tahniah yui..:)

Myra Jay said...

Hheee, sebab akak tau ramai tak reti guna sebab tu akak bagi.. :)
Untuk cuba belajar..heheee harap Yui suka :D

Akak memang sengaja tak tulis dari siapa :D

Diari Si Froggie said...

Ape tu yui? lips balm eh? tahnah yui.. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak pun dpt gak yui....hehe...belajar guna tau yui xpun buat kenangan dr MJ hehehe

dwatyKNY said...

singah sini juga... nak komen... hehehe

a.R said...

ape tu? eyeshadow ke lipglos tu?? best3..!!

Mimie said...

wah bestnye dh dpt brg drp MJ...

Unknown said...

tahniah..:)

adyna AB said...

wah seronoknyer :)

cikserai said...

tahniah..best la dapat barang avon :)

QasehnyaRania said...

Tahniah
yui dpt apa tu..
Cer citer..

Ciksu ngada sikit hari tu..trrus mnta nk mascara.sbb suka..hihi
nti citer la.ciksu xnmpak sgt sbb gn hp je bw

-meeSUPERGIRL- said...

tahniah ..

ajax85 said...

Tahniah dpt hadiah..hehehe

Jahirah said...

tahniah yui....rezeki...

Miss Pija said...

lipstik ke tu?ke lipglosS?cute sbb pink color.hehe

Nik said...

bestnya dpt hadiah :))

Cikrosecute said...

tue pembayang mata...sis pun ada dapat...ingatkan lipgloss kikiki

YouSOF said...

Asalkan nama hadiah, si penerima pasti terima dengan senyuman lebarrr.. ;D



Apa fungsi hadiah tu ye? mewarna-warnikan wajah wanita? hihi

Unknown said...

wahh tahniah yui! jangan lupa pakai tau...hehehe

Nisa Greennnpanda said...

congrats dear..

::CIK LYNN:: said...

rezeki tu:)

ayut said...

hahaha..pengomen degil ea Yui..adeh..tahniah tau :) dh dpt..pakai ajer.hihi

Tie HT said...

as salam

tahniah yui, dapat gloss ey..cute pinky2 :)

Shida Radzuan said...

wahh..tahniah yui..pakai yui jgn xpkai heheee :D