tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, December 17, 2013

Tali baru untuk meow-meow

Tak semua kucing aku suka pakai tali. Jadi aku bagi pada yang nak sahaja. Tali baru diganti sebab yang lama dah lusuh. Gunakan kekreatifan yang ada. Kreatiflah sangat! Hahaha.




Satu untuk Lela & satu lagi untuk nenek Eton. Untuk Kika pun ada buat juga. Untuk Shinchan tak perlu lagi sebab masih baru.


Bila dah dipakaikan rasa macam depa gugurl sangat terutama untuk nenek Eton. Ada bunga pink gituuu.


Kalau kat kedai dah jual RM 7 +. Baik buat sendiri. Puas hati =)


* Nak buat GA akhir tahun dengan hadiah topup. Ada yang nak join ke? Ada yang rajin nak jadi sponsor pun diterima. Hanya perlu topup. Tiada masalah tapi blog aku picisan sahaja. Hihi.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

20 dak comei sayang YUI:

Anum said...

cute

Azhafizah MN said...

comel je yui buat..wahh GA lagi?nak join la..nak sponsor macam tak de budget pulak sebab nak pergi bercuti ni.hehe

lizz said...

sweet sangat..mesti comey biler dah diapakaikan nanti letak la gambo si meow pakai...mahai tu 7 hinggit memang baik buat sendiri jimat pun jimatkan..

Miza Idgihat said...

Wahh comelnya kak yui. Huhuhu miza kalau dipakaikan mula lah ibu bebel kata itu ini XD Wahhh nak join :D Insyaallah

kisah si dairy said...

cantik..

cydayf said...

comel...

ps:Ktepun setuju kalau topup jek.. payah nk berurusan dgn pos Mesia ni.

Saya Disini said...

comei2

Eintan Nurfuzie said...

huihui.. nek la saham opah eton t

ct kektus said...

kucing kite memang tak ingin dipakaikan tali macam tu. kang mengamuk sekor2. hehee

Unknown said...

tali ke rantai? alahai comey.. untung buat sendiri..

psstt.. lupa nak tnya psl baju kuceng tu. haha.. camne eh??

Cik Rose said...

kiut miut je :) suka...

EkaTikah said...

comel. hehe.

Anonymous said...

comey2 sungguh lah !

ikafantasi said...

alahai comelnye..

Cho Zila said...

untung si meow meow...

Mimie said...

omeinye

Mimie said...

omeiiiiiiiinyee

Adriannasyaz said...

Dulu sya suka bg kucing sya pakai rantai..nmpk comey je..hehehe

Unknown said...

comell!

Miss N™ said...

pandai yui buat sendiri.. :)