tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, December 02, 2013

Kurang sihat sekali lagi

Macam baru sahaja aku taip aku ada mc 2 hari minggu lepas. Hari ini pun aku rasa kurang sihat. Pakej 3 in 1. Sakit tekak, selsema & demam.


Nak minta mc lagi memang tak lagi kot. Nanti ada pula fikir hari Isnin je memanjang nak mc. Selagi masih larat, masih mampu menaip kira oklah tu kan.


Doakan daku sihat sepenuhnya secepat mungkin. Memang tak tahan kalau selsema lama-lama. Sakit penghapus dosa kecil. ALLAH nak uji hamba-NYA.


In shaa ALLAH hari ini akan keluarkan senarai penuh peserta. 




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

PERMATABIRU said...

get well soon

Cik Itah said...

semoga cepat sembuh ya yui :)

Ena's Stories said...

Moga bertambah sehat...

Azhafizah MN said...

Makan ubat and rehat secukupnya yui..take care and get well soon..

intanfirdaus247 said...

semoga yui sihat sepenuhnya..amin

Miss N™ said...

bykkan minum air masak yui...

msredcheesecake said...

Bismillahi syafi...

semuga cepat sihat...

Chot said...

Musim agaknya...cuaca x menentu mudah dpt sakit..t.k dear

Anum said...

get well soon

randomlyally said...

Kesiannye...moga cepat sembuh ye..

Unknown said...

eh ta sihat lagi? byk stress ni.. jaga diri baik2..

ct kektus said...

get will soon dear. ;)

Unknown said...

dugaan smua ni yui.. moga sembuh sepenuhnya yer.. hmm rindu akak yer smpai sakit2 ni? hahaha.. ;p

Anonymous said...

jaga diri yer & moga cepat sembuh !

syakirah izwanie said...

Lama tak blogwalking. Semoga cepat sembuh ya kak Yui :)

Unknown said...

yui..jaga diri baik2.. jgn keje kuat sgt yer.. minum air masak banyak2

aizamia3 said...

Musim 3 in 1 lah sekarang ni.. dak Nuha pun dah mula diserang selesema.. asyik merengek nak berkepit je dia..

Apa-apapun moga nuyui cepat sembuh hendakNYA.

Unknown said...

Moga cepat sembuh kak :)

ayut said...

Moga cpt sembuh yui..jg dri bek2x yer...

Adriannasyaz said...

Semoga cepat sembuh yui :)

Cik Rose said...

moga Yui cepat sembuh.. banyakkan rehat ye Yui..

Unknown said...

get well soon yui ;)

muwahmuwah