tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, May 16, 2017

Nestle Bliss Plus perisa Epal, Buah Prun & Ubi Merah

Kalau Bliss biasa kita dah selalu merasa kan, yang ni Yui beli di Mydin. Saja beli untuk mencuba memandangkan harganya hampir RM 5 untuk sebotol. Tak rajin nak beli kerap, hehehe.




Yui ambil perisa epal, buah prun & ubi merah. Bagi Yui rasanya lebih kepada prun. Mungkin rasa lain tenggelam sikit. Kalau bliss biasa, rasanya lebih kepada yogurt & terasa pekat. Kalau yang ini, macam ala kadar di tekak yui.


Ada beberapa perisa lagi. Kalau rajin Yui akan beli.


Untuk tekak Yui,
Yui suka rasa macam ni sebab tak berapa likat.


Korang dah cuba?




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

wow sedapnyaaaaaaaaaaaaa

Nour Adieb said...

Yang 3 perisa ni belum cuba lagi, tapi perisa lain dah pernah try 😄

Nour Adieb said...

Yang 3 perisa ni belum cuba lagi, tapi perisa lain dah pernah try 😄

ZULHILMI TEMPOYAK said...

ubi merah tu apa.. haha

Tautan Hati NabilaHasyim said...

3 rasa dlm 1?
Xpening ka, hahahaha