tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, May 17, 2017

Vaseline Lip Therapy Rosy

Dah nampak viral pula Vaseline comel ini. Lepas itu ada pelbagai perisa. Eh, ni bukan untuk dimakan ya. Untuk disapu luaran sahaja. Macam vaseline yang beli di guardian/watson tu juga cara penggunaan.




Saiz memang comel. Senang letak dalam beg. Nak guna, sapu sahaja. Deme kata guna ni untuk pink kan bibir, juga sebagai pelembab bibir. Ehhh, nak tahu menjadi ke tak, kena cuba sendiri ya.


Yui pun terjebak beli dan jual. Hahahaha. Saja gatal ambil dengan supplier nak tengok sambutan macam mana. Baunya memang wangi. Sedap jee hidu.


Oh ya,
Yang oren tu LABU. Sibuk ajee mana orang duk, nak menyempit. Manja sangat.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

3 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

great one

Nour Adieb said...

Kalau bau sodap, kang termasuk dalam mulut pula 😂

ZULHILMI TEMPOYAK said...

biasanya utk lembabkan kulit keras ke apa... sdp jugak rasanya..