tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, July 02, 2014

Resepi bergambar Biskut Popia Nestum

Suka makan tapi hanya membeli sahaja yang dah siap? Nak sendiri cuba? Yang penting lebih jimat kosnya. Malas atau rajin sahaja lagi.



Gambar dari Resepi Ringkas


Bahan pun mudah. Cara buat pun mudah. InshaaALLAH kalau aku malas buat mini popia ikan bilis, aku buat popia nestum pula ok.


Selamat mencuba.


IKLAN KUIH RAYA/KUDAPAN 
Boleh rujuk entry ini
InshaaALLAH sedap!


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Azhafizah MN said...

tak pernah makan lagi..boleh try ni

Ash Awan said...

Mudahnya! Tq

ezy.fia said...

ingt nk try buat jgk utk raye nt..
sgt2 sng..

Rizziela said...

saya pun dah cuba..memang sedap & jimat

ayuzan said...

haah senang yui. last raya ayu buat gak.

ninie said...

sy pun selalu buat popia ni, dapat sebekas besar, memang puas hati kalau buat sendiri, puas makan juga heheh

lynndamya said...

Salam Ramadhan ! Haaaa bagus ! kalau resepi bergambar camni barulah sy terasa mudahnya nak buat..sy mmg slow sikit kalau kena baca ni, malas nak fahamkan satu2..haha, yg ni mudah betul..nanti sy paksa adik saya buat, sbb sendiri malas nak buat~ haha..thanx yui for sharing this! ;)

Saya Disini said...

sedpnye

safurara said...

akk pon dh buat.mmg besttt!

Our Story said...

sedapnya... nnt nak buat la hihihihi....

adam said...

Wife dah beli bahan-bahan nak buat popia ni, tapi ntah bilalah mood rajin nak buatnya datang. Bila buat nanti mesti dia paksa saya buat sama macam biskut raya tahun lepas.

Cik Rose said...

mudahnya.. nak buat la. hihi

licha said...

sng je nak buat tapi kena rajin je lah kan.

Unknown said...

wahhh mudahnyaa... tp mudah2 pon xterbuat lagi..hiihi

Mimie said...

memang senang tp tak terbuat yui