tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, February 22, 2011

♥alhamdulillah,interview aritu mendatangkan hasil......


masih ingat pada  entry ini???
walaupun ia dah agak basi
sedar xsedar,lagi beberapa hari shj bekerja kat sni
1 Mac 2011 last day aku
aips,rase sedih gaklaaa
tp nak wat mcm mane,rezeki kat tmpt len plak
tp jgn risau,ak tetap ingt org2 kat sni
yg mmg besh!!!!

so,start 2 Mac 2011,akan menanam anggur n mbesarkan badan
21 Mac 2011 hingga 25 Mac 2011 akan ke Kelana Jaya untuk training
ok mak,sy nak blaja masak lagi smntara ade mase di umah!!!
hahahaha
tq pd yg sudi doakan sy berjaya untk interview itu
mgkin pasni jarang berblog,rindula kat blog ni
bakal bersawang!!



nuyui: sedih ade,gembira pon ade~~ 


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

dpt keje mane pulak nusha???

hani syahida said...

bestnya...tahniah

nusha said...

kak anne: sy dpt keje bese je kak..kat ar rahnu..uhhuh~~

nusha said...

hani: tq yer~~

eMMe said...

Tahniah! rezeki ade kat mane2....kan...ape pun, keje lek lok nnt....alaa...takleh main blog la pas nih..jgn laa..tak best laa camtu...

nusha said...

kak emme: heheh,tu la pasal..xtau keadaan pejabat mcm mane t..tp insyaALLAH,lau dok umh sewa,akan sy usahakan untuk memliki berukbnd sndrir atau kebas abh punya!!hahaha...tq yer kak~~

♥ sALmiE ♥ said...

thniah yui ! n gud luck... dok tmpat org kna pndai jaga diri ye... jgn nakal2 hehe

nusha said...

tq salmie!! insyaALLAH,doa2kan sumenya ok yer...hehehe,xnkal la..ngeh3.

AnneRaini said...

kat ipoh gak ke?? ke kat KL

nusha said...

yup,kat pengkalan ipoh....huhuhuh...