tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, February 19, 2018

Merasa juga Koko Krunch Bar

Terpengaruh tengok banner iklan di Speedmart. Hampanya berkali tanya, katanya habis. Rosak mood! Adalah satu hari tu ke Mydin, eh eh ehhh terjumpa plak. Tapi tak jual satu, jual satu kotak terus dengan harga belasan ringgit. Nak taknak, beli jugalah sebab teringin nak rasa. Haha.



Ada 6 pcs = RM 14.++


Teruja sangat nak cuba, bila rasa "Oh camni jeee". Hahaha, aduh. Rasa dia macam tambah madu dan susu je gitu. Takdelah terlalu manis. 





Apa pun PUAS HATI sebab dapat merasa sendiri. Korang pun kalau nak cuba sesuatu, kena cuba sendiri jangan cepat sangat terpengaruh dengan orang atau iklan.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Cik Ash said...

Sedap jer nampqk tu kenag cari ni

Ann Ishak said...

nampak rupa paras macam manis je ni :D

msredcheesecake said...

lama tak singgah sini. kalau akk pon memang terli.ur je dengar nama koko krunch...

Dunia Zumal said...

Tudia kena beli sekotak yer

farhanna jafri said...

tak pernah tahu pulak produk ni. Nanti nak try jugak lah :D

Rapunzel Cikilolo said...

amik koko krunch dan salut.

tapi okla utk kanak-kanak sebab boleh tahan lapar seharian di sekolah.

ececeh aku...

huhu.

Lady SHAH said...

kak shaz singgah dari GA yg sama...gud luck

http://byshaz.blogspot.my/2018/02/bestnya-join-gals-hadiah-untuk-5.html

Linda said...

iklan memang terer kan pengaruhi orang...patutlah mahal nak buat iklan kan :)

Azhafizah Md Nor said...

memang selalu terpengaruh bila tgk iklan..hihi

ejulz said...

terbaek.. sedap..

Jemput singgah tgk entry terkini k.. :)
1. A SFRNFZL Giveaway
2. Yaeyyyy.. Menang GA Pokcikblogger

Eca Dwinky Asha said...

awat eca xpena nampak lak ne...dah la kat semporna ni xda speedmart.mydin toksah cakap..mmg takdak.

Norlaili A Wahab said...

hahaha....yui boleh la buat snek kan :)

Fatimah Nabila said...

eh2, xtau pun ada coco crunch bar ni? kat tesco agak2 ada tak ye..esok nak try cari, hihi..

anak denesor said...

rasa creamy tak..hehe tapi klo manis sgt pon tak lalu juga makan..alaaa takde jual satu ke..taknak beli sekotak takot tak suka hahah

Busyra Takiyudin said...

belum pernah rasa lg.. hehe. busyra mmg penggemar koko krunch!