tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, May 17, 2018

Selamat Menyambut Ramadhan & Selamat Berpuasa

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah berkesempatan kita merasai Ramadhan tahun ini. Macam mana hari pertama sahur?


Yui macam biasa,
menu sehabis ringkas sebab dah memang terbiasa sebegitu. Makan sosej rebus & drumet seketul. Air masak. Cukup begitu. Kalau Yui makan nasi, confirm awal pagi dah berkeroncong perut. Hahaha. Taktau lah pasaipa.


Uols dah plan nak berbuka apa?
Yui fikir telur je. Kalau rajin masak. Kalau tidak, tengok aje. Heeee. Dan macam biasa, cuba untuk hadkan diri pergi ke bazar seperti tahun lepas.


Macam melalut panjang,
Yui sebenarnya nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN & SELAMAT BERPUASA. Moga ibadat kita diterima ALLAH, inshaaALLAH. Maaf andai ada salah silap antara kita ya.






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

salam ramadhan

Nur Fatihah said...

salam ramadhan! Selamat mengejar pahala. ;)

Mimi Azirah said...

Selamat berpuasa Yui. Lamanya tak singgah sini

Norfitri Hamdani said...

Hai,yui..selamat menyambut ramdhan dan selamat berpuasa.

Akak pun tahun ni nak kurangkan pergi bazar.nak latih skil masak memasak kat rumah.

Nina Mads said...

selamat berpuasa yui

Rapunzel Cikilolo said...

selamat berpuasa yui.

Norlaili A Wahab said...

salam ramadhan ke8 yui:)
berbuka apa hari ni?