tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, May 15, 2018

Bermasalah dengan manusia

Wahh, lama tak bersiaran tiba-tiba update tajuk macam ni kan. Hahaha. Yup. Yui tengah alami sekarang dengan akak rumah. Bermasalah dengan 2 orang budak baru. Eh bukan budaklah kalau umur dah 25 dan 27. Tahap mak.


Satu je masalah,
PEMALAS UNTUK BERSIHKAN RUMAH. Ewahh, kau ingat bayar sewa tu semata duduk keluar masuk ye? Nak cuci seminggu sekali pun malas.


Memang kenalah direct dan habis semua yang dipendam terkeluar itupun masih guna ayat yang baik. Takpe, sekarang Yui dan akak rumah masih sabar sebab nak tengok mereka keluar dari rumah. Itupun kalau reti malu lah.


Rumah kosong asalnya.
sekarang dah ada macam-macam. Kami bagi guna tapi dah perangai macam tu, siapa pun takkan tahan.


Ni dugaan sebelum Ramadhan dan kita tengok ENDING macam mana.


Kalau tunjuk bukti ayat deme cakap,
lagi sakan tahu macam mana perasaan kami yang hadapinya.


Potong mood
Hahaha!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

macam2

Erni Hasmiza said...

Umur mak mak pun pemalas jugak?? Urghh kesian dengan bakal laki diorang hahaha

Erni Hasmiza

Ann Ishak said...

memang payah kalau dapat housemate gitu yui

Cantik Sihat Semulajadi by Umi Nazrah said...

Allahu. semoga dipermudahkan segala urusan sis. kitaorang dulu masa zaman Uni rumah sewa jadi macam ni jugak la :(

Mimi Azirah said...

Akak tak boleh duduk sebumbung dengan orang yang malas tak rei nak bersihkan rumah