tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, June 20, 2011

Senarai PEMENANG contest Ulangtahun ke-3 NUSHA ialah....

Hari ini, 20/06/2011, seperti yang telah dijanjikan dalam entry ini,
ak akan bgthu+umumkan siapakah yang bakal memenangai hadiah ini dan ini ..
dah tgk apa hadiahnya kan??

tapi sebelum itu,ak ucapkan ribuan terima kasih kepada yg sudi
xdisangka ada yang sudi sertai..thanx sesangat yer..

kepada yg terpilih,TAHNIAH!! tp kpd yg tidak,jgn kecewa ea..
entry korang sume mmg HOT!!
tp nak wat cmne,hnya byk ini je yg mampu ak berikan..
insyaALLAH.ada rezeki ak buat  lain lak yer..

ak akan letak no. korang yer..jd,pandai-pandaila ingat korang no. ke berapa..
cuma yg hadiah utama ada link nya...
huhuh..lau xingat gak,leh ar try berlari ke sini..

ak umumkan dulu siapakah 4 orang yg bakal dapat hadiah di bwh ini..


ada warna dan tulisan lain juga

No. 38

No. 31

No. 24

No. 21


 3 hadiah keychain adalah untuk


No. 28

No. 34

No. 10


Shawl kelabu akan menjadi milik
senang guna coz xpyh iron!!hakhak

No. 27


dan pemenang bertuah yang bakal dapat hadiah utama


so,dah tgk sape menang kan??sape dapat hadiahkan??
jd,mengikut perjanjian yang telah termaktub kat sini, korang ada 48 jam bagi respon pada ak..

tlg emailkan nama penuh,alamat penghantaran dan no. telefon (terutama yg dapat hadiah utama dan shawl)
kat email ak ini fashanusha@gmail.com

itu sahaja dari ak.sebarang pertanyaan mahupun ketidakpuasan hati,leh gak gtau ak..
ak ni terima luahan hati orang..ngeh3..
so,TAHNIAH sekali lagi dan thanx sesangat...

alhamdulillah,selesai sudah apa yg ak hajatkan..


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

19 dak comei sayang YUI:

NOOR FATIN said...

num saya 20.. waaaaaaa. sipi2 je lagi. haha xde rezeki. apa2 pn tahniah kpd semua pemenang! :)

ika said...

mne nk tgk no uh..ika tak ingt ler...

kotak bulat said...

hehehe... tahniah kepada kb sebb menang.. eh.. kb lak.. hihihi.. tahniah pd pemenang

ika said...

heheh..ta menang ler..ta pe a ta de rezeki..btw akak jgn lpe join contest ika aw...

nanakimie said...

ehe,ada no 10:) thanks nuyui!t nana email yer

Cik Muda Sae said...

no.27....!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........nak jerit...!!!!!! mekasih...hihihihi~

c u m u h a m a said...

beshnyaa adiahhh .

alaaaa , x sempat join .

huhuh .

taniah pada pemenang. :)

syieda said...

wahh...akak nisa mmg layak mnang la akk..hikhik..lompat2..^_^ tahniah kpada pmenang

syieda said...

cop2..syieda no21 la akk..^_^ wahhh tima kasih byk2 akk..
1st time dpt hadiah dr blog..uwaaa..nk ngs...

Cik Muda Sae said...

dah email... nuyui dapat tak?

Joel Leslie said...

wahhh sy number 38 ! :) sy nak yg berwarna biru kalau ada :3 hehehe.. thanks ye ! sy dh hntr details.

Cik Azizah said...

wah no jijah naik lah! 31 weeeeee! tak sangka ai! yui!! mekasih banyak2...aduh terharunya menang..lalala

Nida said...

Alhamdulillah.. syukur... rezeki.. terima kasih Nuyui..:)

Nanti Kak Nida emelkan details ye... terima kasih sekali lagi..

Tahniah juga buat para pemenang...

mummysyafie said...

taniah untuk pemenang. cantik2 hadiah tu..

Nida said...

akak dah sent email, harap selamat diterima..

n3 dari akak:

http://along-nidar.blogspot.com/2011/06/alhamdulillah-terima-kasih-buat-nusha.html

harrazdani said...

tahniah pd pemenang...kepada nusha semoga bahagia selamanya...suka support contest kawan-kawan...;)

AnneRaini said...

eh, nombor akak kena eh????thanks ye..

eintan nurfuzie said...

ye2..akok menang..nk hadiah cpt..

Joel Leslie said...

sy dh hntr details skali lagi :)