tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, August 15, 2011

Sape nak KAD RAYA dari YUI??? mai sini cepat!!

 ehem-ehem,boleh dak ak nak menggembirakan hati ini dengan melakukan sesuatu??
eh,mestila bolehkan..sape lagi leh wat melainkan diri sndiri kena cuba!!
 bersempena bulan puasa yang mulia dan bakal mendatang syawal yang dinantikan..
ak terasa nak kasi kad raya kepada sesiapa yang paling cepat dan pantas!!



bukan apa,ak tau,tradisi kirim kad raya ni makin dilupakan..
xmow xmow gtu yer dik non.. itulah paling besh..
dan sebab itu ak nak buat benda ini...


lagipun hari Rabu ni cuti,terus nak beli kad raya+setem ..
nanti senang terus aje pos..suke dak?? xsuka sudah..hahaha..
 so,apa yang perlu kome yang nak kad raya dari ak kena buat??



hanya perlu tinggalkan komen di entry ini 
dengan guna ayat berikut dan sambungkan sedikit..

 saya ( sila letak nama penuh anda ) 
ingin menerima kad raya dari YUI kerana
........................................................... 
( tidak lebih 10 patah perkataan )


itu sahaja..senang kan?? so,buatla ea..kad ak beli..
mgkin ada ayat+tandatangan yg mahal+ chop nama ak
company punye,hahaha
kat kad tu nanti..
ak dah xder masa nak wat kad raya sndiri..dulu bolehlaa..hehehe...


dah hantar komen kat sini,sila kasi nama dan alamat penuh kome
kat sini fashanusha@gmail.com
bila ak ada reply,bermakna kome akan terima kad raya =)

 n/y: buat masa ini,penyertaan hanya untuk 20 orang..
lau ramai nak,mgkin dipertimbangkan..  heheh,agak-agaknya ada tak nk ni ea??

kome xnk kasi kad raya kat ak ke?? waaa..sedih..heheheh..

________________________________________________________________
guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan
________________________________________________________________

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

27 dak comei sayang YUI:

Eintan Nurfuzie said...

saya INTAN NOR FARIDAH BT ZULKIFLI
ingin menerima kad raya dari YUI kerana
dah lama akak x dpt kad raya..so nak mengembalikan nostalgia zaman muda-mudi dulu...

Cik Anita said...

Saya Shahadatina Kefele ingin menerima kad raya dari Yui sebab saya memang nak dan nak. Hehe. :P

Fadzillah Kamarudin said...

saya Fadzillah Kamarudin ingin menerima kad raya dari YUI kerana dah lama tak dapat kad...boleh decorate umah cam dolu dolu...

hunnybunny said...

Saya Norhani Hanafiah ingin menerima kad raya dari Yui sebab saya tetiba je rasa nak kad raya..huhu..

a.R said...

saya..saya!!!

Saya SITI AZIZAH RAHAMAT ingin menerima kad raya dari YUI kerana saya ingin membalas kad yang YUI hantar pada saya sebagai pengganti diri yang jauh, sekian!

...heheheh~

Wawa Amran said...

Saya Siti Najwa Binti Amran ingin menerima kad raya dari Yui sebab teringin nak kad raya betul.. Asyik dapat kad raya maya jer~

eima said...

saya NOOR IZMALIZA BT MD ISA
ingin menerima kad raya dari YUI kerana SAYA BELUM MENERIMA 1 PUN LAGI KAD RAYA ..HATI BYK SEDIH Wo0o ...HIBURKANLAH HATIKU YG LARA INI DENGAN UCAPAN TULUS MURNIMU DIK YUI

Noor Fatin said...

saya noor fatin bt othman ingin menerima kad raya dari yui kerana dah bertahun saya xpenah dapat kad raya..uwaaa

Unknown said...

saya Nur Azizah Binti Yahaya
ingin menerima kad raya dari YUI kerana saya nak buat kenangan menerima kad raya dari seorang blogger yang peramah. hehe

tenQ. Maaf Zahir Batin yui..

biela bell said...

saya NOR NABILAH BINTI MOHD NOH ingin menerima kad raya daripada yui kerana bell dah lamaaaaaaa tak dapat kad raya~sOb~~

Aleen Aiden said...

hahah,da lame giler xmain pos2 kad raye nih!dlu tetiap petang tggu posmen.agagag~

merahitujambu said...

nak kad raya..nak...lama x dpt kad raya

☀ Izzaty Hedry☀ said...

saya nur izzaty ingin mendapat kda rya dari YUi kerana , dah lama tak dapat kad raya !.. sob2.. lama tak tengok abg posmen antar kad depan rumah ...T_______T.. minx maaf sebab terlebih karang ..:P.

noraizuraMasoud said...

saya NOR AIZURA BT MASOUD
ingin menerima kad raya dari YUI kerana zu dah lme xdapat kad raya, lg pun nk merasa dpt pmberian org dr alam maya..heee..=)

najihahfara said...

saya nurfarah najihah ingin menerima kad raya dari yui sebab.....
sy pemint blog yui....suke masuk blog yui sebab comeeeei sangat..x bodek tau

Cik Purple said...

saya Syarizah Ema binti Othman ingin menerima kad raya dari YUI kerana, tak pernah lagi dapat kad raya dr yui.. kan kan?? Seumur hidup penah dapat kad raya 4kali jer.. T_T

WuMing said...

Saya WuMing...ingin menerima kad raya dari YUI kerana ia FREE

Gurau saja.. Tak apa... saja nak meriahkan ruang komen saja

Unknown said...

saya bunbun mereng kepala teleng ingin menerima kad raya dari YUI kerana saya sayang kan yui dan yui sayangkan saya ohyeah ohyeah! HAHAHA

Eintan Nurfuzie said...

ERM...
JOM LA UAT SAMA2..AKAK USHA HARGA BARU RM40 SETAHUN...TP ADA KATA RM90 SETAHUN

Bulan Syurga Firdausi said...

nak kad n duit aye nusha,...
hihihi

Eintan Nurfuzie said...

MURAH JE NURUL DOMAIN 2...
TU AKK NK CARI SPE YG PANDAI BUAT

merahitujambu said...

saya athirah akmal aznan ingin menerima kad raya dari yui kerana sekian lama tidak dapat kad raya yang dahulunya di megah-megahkan...

**pecah kaca pecah gelas..sudah baca tak dapat nak balas..balas bagi doodle je la..=p

Cik Rara said...

saya Nor Nadhirah Binti Mohd Akib
ingin menerima kad raya dari YUI kerana saya tahu Yui ni baik hati.. jika cik Yui sudi kirim kad raya, dengan sukarelanya saya gantung kad raya dari Yui,kemudian hias di ruang tamu.. dan utk buktikan saya gantung kad raya dari yui saya sanggup buat 1entry jika saya terpilih menerima kad raya dari Cik Yui.. hehehe!

Pwincess sarah said...

saya Nor Maisarah binti yahya ingin menerima kad raya YUI kerana sy nak rase camne dapat kat raya dari kaka saya yang cantik and baik nie.. hehe..... :)

Anonymous said...

saya Miezah Ismail ingin menerima kar raya dari Yui kerana memg da lama sngt xdpt kad raya ni .. asyik mesej jer .. bosan lar .. huhu .. nak jugak kad raya dri yui .. excited giler ni.. :)

syira said...

saya Nur Shahira ingin menerima kad raya dari YUI kerana dah lama sy xdapat kad raya dari sesiapa..teringin sangat..boleh x YUI bgi syira satu.hehe..:)

lisa min said...

saya Lisa Min ingin menerima kad raya dari YUI kerana sejak dah besar panjang ni, tak de sape sudi bgi kad raya. waaaa sedih. hehehe..