tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, March 15, 2017

BR1M dah berubah status kepada LULUS

Haritu kan Yui ada update pasal brim Yui yang sebelum ni tak pernah pernah tak lulus, hehehe. Lepas je kejadian Dato Vida bayar cukai, ehh ehh lain dah. Mungkin kebetulan kan kan.


Dan ramai juga yang berubah dari TIDAK LULUS kepada LULUS. Tahniahlah kome. Bayaran katanya kelompok ketiga. Dengar cerita dekat raya nanti. Takpelah, tak kisah bila pun.


Sebenarnya Yui dah redha bila habaq tak lulus haritu. Dengan niat, moga bantuan itu disalurkan kepada yang betul-betul layak dan memerlukan.


Niat utama Yui kali ni bila dapat BR1M,
Yui nak spay/neuter lagi 3 ekor kucing Yui dan kalau ada lebih nak beli sangkar yang lebih besar dan selesa untuk mereka.


Doakan Yui ya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

Anum Abdullah said...

alhamdulillah..lulus dah..

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

Alhamdulillah kalau dah lulus .
Kelompok ke tiga ... lama lagi .

PeRdU cINta said...

Niat baik Allah bantu..alhamdulillah Yui..

PERMATABIRU said...

aalhamdulillah ramai kot yg jadi x lulus...ramai juga yag kaitkan dengan dato vida..harap2 xde kaitan hehe

BLOG EYJA said...

Hahaha br1m abah eyja tak lulus-lulus pun. hahahaah lantaklah pak jib malas layan huhuhu

zeera lily said...

jap... cmne blh tak lulus jadi lulus?

Unni Anje said...

alhmdulillah rezeki da mai

yui unni tag yerr
https://unnianje.blogspot.my/2017/03/sunshine-blogger-award-mellya-crayola.html

Mar Mansor said...

alhamdulillah kalau dah rezeki kan
JanjiKita

ZULHILMI TEMPOYAK said...

Alhamdulillah... jom open table.. ehhh.. ;p

Kak Long said...

Alhamdulillah.. :)

Nour Adieb said...

ada rezeki yg dtg cepat, ada rezeki yg dtg lambat...