tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, June 29, 2017

Raya 2017 Nurul Yui & Keluarga

Tahun 2017 ada berlaku perubahan dalam keluarga Yui. Raya pertama tahun 2017 tak lengkap sekeluarga untuk bergambar. Adik perempuan Yui dah berkahwin dan adik lelaki Yui perlu bertugas di hari raya pertama.



Bongsu, Abah, Mak & Yui


Yang menarik raya 2017,
Yui pakai sedondon dengan mak. Hehehehe. Tak pernah-pernah dah berusia macam ni nak sebiji sama bajunya. Rezeki Yui lebih tahun ini, Yui belanja semua baju raya untuk mereka. Alhamdulillah. 


Yang ini plak gambar raya 2016 kami lengkap ( pertama kali ada gambar sekeluarga ). Walaupun kami tak berkumpul bersama tapi yang penting saling mengingati itu dah cukup bersyukur. Inilah kehidupan dunia.


Selamat Hari Raya korang.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Siqah Hussin said...

Alhamdullilah. Dapat berkongsi rezeki bersama keluarga =)

Selamat hari raya Yui!! Samalah gambar family Siqah pun tak lengkap jugak. Hii. Bila dah kahwin, begitulah kiranya =D

Noor Azlan said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Yui... Maaf zahir batin...

Adam said...

slmt hari raya.
mohon maaf andai ada slh silap.

Gambar 2017 mana?

Ann Ishak said...

selamat hari raya yui, maaf zahir batin :)

Norhayati Mohd Isa said...

Selamat hari raya yui

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

salam lebaran

Adam said...

Raya tahun depan belanja saya baju raya pulak. Boleh kita sedindon.

Maaf zahir batin.

dorsett pink said...

Selamat hari raya yui

Rapunzel Cikilolo said...

selamat hari raya yuui.

have fun...

Siti Yang Menaip said...

salam aidilfitri Yui.. maaf zahir batin^^