tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, July 20, 2013

Berkenan bentuk beg seperti ini



Aku tau jenis atas ini dah lali orang pakai tapi aku sendiri tak pasti kenapa aku sekarang minat bentuk beg seperti ini. Petak,kecil dan senang dipegang.


Entah dari hasutan mana aku dah rasa terkenan sangat ni. Alahai. Jangan mengada yui oiiiii! Banyak benda lain nak kena fikir ini selain dari nak menghabiskan duit. Hihihi.


Kalau dapat bonus raya, laju sahaja aku cari! Kui kui. Doakan tahun ini company aku bagi bonus raya lagi. Amiiiiin.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Syazana Zainn said...

cuba yui tgk kat page varieties shop kat FB,

kite pernah nampak beg mcm ni

rasanya tak lah mahal sgt dalam rm 60++ je(sebab tak ori hihi)

Kakzakie Purvit said...

Kakak pernah ada beg macam ini dulu. Boleh isi banyak Yui.. tapi sekarang kakak dah tak gunakannya lagi.

lynndamya said...

haha wah beg tu nampak formal, tp klw yui suka, boleh beli~~hahaha (godaan nih, haha)

Eh yui, bg alamat kat kita, nak bg kad raya :

http://lynndamya.blogspot.com/2013/07/hadiah-untuk-blogger-setia-blog-aku-nn.html

Unknown said...

nasib ai bukan kai handbag...kaki kasut chuuuu huhu

Ibu Lala said...

Okey la tu. ala ala datin gitu.

Juliet_iRa~" said...

heee comel..

tp ira xsuka beg pgg hee msti nak y leh sangkut kat bahu :)

salam ramadhan yui..

Miss N™ said...

ehh..comei.. :)
cepat2 beli tau...hehee

Anonymous said...

cantik..cun..tertarik..menarik..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

cantiknya bag tu Yui....tp k.atie tak minat yg gaya gini :)

Unknown said...

tgk beg ni teringat tudung yg deqla dpt dari blogger intanberlian..hihi.. sama mcm ni.. dari gucci la ni kan..?

IntaNBerliaN said...

akka tak minat bentuk tapi akak minat jenama dia.. hahha

ayut said...

bkn yui pernah ada ke beg ni?ke beg org len ek?mcm terperasan plak yui pos..kompius jap.huhu