tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, July 06, 2013

Shinchan nak kena packing

Adik aku kemas barang-barangnya nak pindah sementara ke rumah sewa aku. Cuti 2 bulan, maka nak tambah duit poket, cari kerja di AEON.




Orang duk sibuk buka bagasi, time itu juga Shinchan duk sibuk nak duduk situ. Selagi tak alihkan dia, selagi itu di situ sahaja. Nampak benar pemalas!


Shinchan sekarang makin nakal. Patutlah cartoon shinchan nakal, sepadan dengan namanya. Mak siap kata, " hang salah bubuh nama, itu pasal dia nakal".


Ok fine. 




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Kakzakie Purvit said...

Manja sangatlah Yui.
Dia tahu dia buat macam tu pun tuan dia tak marah:)

cik kiwi's said...

lain kali letak nama kiwi. baru dia jadi baik..ekekeke

Cikrosecute said...

kikiki...kelakar pulak mak yui cakap cam tue...

Unknown said...

hhahah..
nakal shinchan xper lg..
boleh dimaafkn..
cantik btuil ekor shinchan nie.

combi said...

haha..comei

Shakira Pathi said...

nak kena packing hantar pergi bandung :p

Masha Meisters said...

hyyep! salam kenal2...done follow!
dari segmen mini deqla norumara :)
serius! kucing miss yui sebijik macam kucing masha la...hehe

Unknown said...

muka xd rasa bersalah lgsg la heheh

lynndamya said...

wahh comel gila, dulu kucing sy pon suka gak mcm tu, kacaw je, haha

are_lin@yu said...

hahaha try ttp tgk..mau mraung dia..

Unknown said...

memang sesuai la tu dengan namanya..hehe

Unknown said...

biasa la kucing kan.. suka tarik perhatian.. apa yg kita nk buat, tu yg dia sebok jugak..

Miss N™ said...

perangai dia mcm bulat...geram je tgk.. :)

ayut said...

hahaha...nakal yer..dh besar kot..tu nakal ye tlebih tu :D bgkus meh shinchan tu bg ayut meh :p