tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 22, 2013

Tempahan akhir untuk mini popia ikan bilis Nurul Yui 2013

Alhamdulillah tak lama lagi dah nak Syawal. Maka dengan itu order mini popia yang ada harus disiapkan dan segera diberi kepada yang menempah.


Dengan rasa rendah diri dan penuh kesyukuran daku ingin maklumkan bahawa tarikh akhir untuk membuat tempahan dan juga bayaran penuh adalah pada hari Khamis 25 Julai 2013 dan akan aku pos pada hari Sabtu 27 Julai 2013.


Untuk mereka yang ingin ambil BYHAND di rumah aku sendiri di Sg Siput, tarikh akhir order pada 1 Ogos 2013 dan boleh terus ambil dan terus bayar.


So, ada 2 cara disini. Maaf untuk pengeposan kena cepat aku buat sebab ada dengar khabar berita dimusim raya poslaju dah tak jadi poslaju. Jadi postpone gitu. Kih kih. Sebelum mini popia sampai selepas raya, lebih baik aku buat cepat untuk kebaikan.


Jika ada apa-apa pertanyaan boleh terus rujuk entry rasmi Mini Popia Ikan Bilis Nurul Yui. Boleh contact aku di situ.


Terima kasih kepada mereka yang banyak memberi sokongan.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Anum said...

cepat2

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui,k.atie pon nak inform gak tarikh ttp order,kang kelam kabut lak...

Unknown said...

untung la yg ambil sendiri tu kan..dpt jumpa dgn yui sekali...hihi... ;)

Unknown said...

nak dekat2 raya jadi gitu la..pos laju banyak kerja..ramai yang nak kirim2 barang..

Miss N™ said...

pada yg nak buat tempahan cepatt.. :)

IntaNBerliaN said...

ooo dh tukar jd posponed yer... hiihi