tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 08, 2017

Angpau dan kudapan dari tuan rumah

Walaupun CNY dah lepas, tapi aunty rumah ni tiap tahun tak pernah lupa nak bagi angpau dan kudapan. ALLAH, baik sungguh dia walau kita lain agama dan bangsa. Terbaik!!

.


Malam tadi dia datang rumah nak ambil duit sewa, terus dia bagi 1 beg plastik penuh dengan barangan seperti di atas. Ada limau, kerepek ngaku, kuih kapit dan angpau sorang satu. Heeeee, semoga makin murah rezeki aunty ni.


Tak kedekut langsung!
Mudah berurusan dengan tuan rumah macam ni. Alhamdulillah.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

anak denesor said...

wahhh angpau!nakkkk hahaha

Noor Azlan said...

Angpau diberi pada yang belum kahwin je tau... Dah kahwin tak dapat..

Eyma Balkish said...

Bestnya macam nie :)

Seorang Syed said...

Alhamdulillah seronoknya berurusan dengan orang macamni kan. btw saya singgah dan follow blog awk ya. Cantik blog ni, kemas dan teratur.

aRz MoHa said...

wah dapat angpau

adianiez AIDA said...

untung la, yui.
dia hargai tenant dia la tu kan :)

Kakzakie Purvit said...

Rezeki jgn ditolak Yui
Kerepek ngaku dia kenapa cantik molek aje warna dia kan
Kakak kalau goreng tu mesti tak boleh kuning macam itu.

Azwar Syuhada said...

Wahh bestnya

azizah green line said...

wahh untung! bestnyaaa

Jie Susanos said...

untung la dpt tuan rumah gini..huhu

Kesuma Angsana said...

Salam Jumaat, menyinggah bila ada sedikit kelapangan. Lama tak menerjah. X sempat nak kejar N3 tp ingatan tetap ada ! rezeki tu he3

aRz MoHa said...

syoknya dapat angpau

Cik Itah said...

bestnya dapat angpau dan kudapan..
sy ni harap duit raya puasa la nanti haha angpau takda siapa nak bagi :D

Nurfilzahnurfya said...

rezeki dapat tuan rumah yang baik. alhamdulillah =)

Azhafizah Md Nor said...

beruntung sangat tuan rumah baik hati kan