tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, February 20, 2017

Roti Sardin bekal dari mak tersayang

Alhamdulillah,
Pagi ini dapat bekal lagi. Semua yang bekerja, semua dapat bekal. Hehehehe. Mana idaknya, Yui dah beli salad, tomato, maka kenalah semua makan. Kata nak makan sayur sangatkan, kita buat cara begini. Ekekeke.




Bekal dari mak tersayang haruslah SENTIASA SEDAP. Sama macam bekal roti sapu planta bergula haritu. ALLAH, kenyang sangat. Yui baru makan 1.


Terima kasih mak.
Orang saaaaaayaaaaaanggggg mak sangat-sangat!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

eima said...

dok ngan mak ke skrg ni ke hr minggu yui blk rumah mak ....
syoknye dpt bekalan dr mak ..sedap tu

Unni Anje said...

wahh nyummy!!!

Normi Nieza said...

untung la dia..mak dia buatkan bkal..kita bli kat kdai jer..hihi

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

Sedap ..selalunya air tangan masakan mal tak pernah mengecewakan anak-anaknya

Ana Fatihah said...

Sedapnyaaaa. Nak buat sendirik malas, tp kalau ada orang buatkan memang terbaikk! Hikhik

Diana Rashid said...

bestnya jadi anak manja mak ni..hahaha

Noor Azlan said...

Sedap tu.... kalau bawa lebih boleh jual, dapat pendapatan sampingan... hehe

Anita Osman said...

manja betul ne dapat bekal drp mak..walaupun dah besar..ha..ha..ayat jeles tu yui...

Kakzakie Purvit said...

Untunglah Yui mak sediakan bekal
Mak buat mesti nak bagi pasti anak kenyang
Tengok tu penuh satu bekas:)

azizah green line said...

simple cmner pon masakan mak mmg sedap!

Seorang Syed said...

syoknya dapat bawa bekal hehehe teringat zaman kecil-kecil waktu sekolah dulu bila bawa bekal ni.

Nieyl said...

alahai..bestnya mak bekalkan sarapan...

Noor Maizan said...

Haritu roti planta gula, kali ni roti sardin pulak, terliur sayaaaa...arghhh..hahaha esok pagi2 nak sarapan ni jugak.

Orked V. said...

tu yg syok tu. teringat sya dlu abes je stdy dapat offer keje x smpai 10 mins dr umah family. mmg heaven gila la. kdg2 mak siap call harini menu lunch apa, tanya nak balik makan x. serious syok! hahahahaha

Azhafizah Md Nor said...

wahhh..seronoknya mak siapkan bekal. kenyang dengan kasih sayang juga ni Yui :)

Norhayati Mohd Isa said...

Sedapnya sandwich..
Lama tak buat..

Anita Osman said...

air tangan mak memang terbaikkkkkkkkk kan yui...