tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 23, 2017

Bekal Bujang : Magi Goreng Udang

Ewahwahwahhhhh, kemain nama magi goreng udang. Haaa, sebab udang banyak. Mehmehmeh. Semalam Yui AL sebab ada orang nak belanja Yui makan. Makan free, siapa taknak kan?




Macam biasa,
Kalau mood rajin, memang Yui akan masak walau seringkas mana pun. Saja bagi cuba. Mana nak tau, tak kena kat tekak boleh diperbaiki. Orang kata, nak kena kenal "perut".


Resepi?
Tak payah kot kan, hangpa lagi hebat masak.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Anum Abdullah said...

rajinnya yui masak..

Anita Osman said...

sedappp yui..mewah udangnyanya banyak.....sedap2...

PeRdU cINta said...

Yui nak udang je boleh..huhuhu..

Kakzakie Purvit said...

Kalau dah biasa memasak campak macamana gaya pun sedap Yui
Apa lagi tengok ada beberapa ekor udang melingkar tu memanglah menggoda selera:)

Noor Azlan said...

Ni bukan bujang lagi ni... hehehe...

Anis Azalea said...

Nampak sedap yums

Seorang Syed said...

sedapnya yuiii. siap ada udang lagi tuuu

Cik Itah said...

nyum nyum..sedapnya udang

Nurfaezah Abdullah said...

yg penting tummy happy kan ^^

aRz MoHa said...

sedap tengok udang tu

Pha Is said...

okay dah tu.. dah boleh menikah bagi laki makan megi hari2.. hehehee

Nour Adieb said...

Magi goreng udang pon boleh 😘 yg penting kenyang kan 😄

Azhafizah Md Nor said...

ratah udang je la ni. Memang patut pun nama menunya magi goreng udang