tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, February 28, 2017

Tak berapa nak sihat

Ni pun masa taip dok rasa loya atau berombak je perut. Heeeee. Pagi tadi udah muntah air je banyak. Pakej makan malam tadi yang keluar. Hahaha.


Aduhhh,
Pehal entah. Takkan sebab makan dimsum tu. Beli kat pasar malam sebab baru pertama kali nampak dia menjual. Ke saja diri Yui je nak bermanja lebih.


Aihhhh,
Takde masa nak manjakan badan sangat. Satg lagi lemau badan ni.


Sama-samalah kita jaga kesihatan. Banyakkan minum air masak.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

eima said...

get well soon yui .. klu itu je yg yui mkn konfem la tu penyebabnye .. tah cara penyediaan kurang bersih kot

E'in said...

get well soon yui.. rehat kay..

Noor Azlan said...

Kadang-kadang ada cemaran kat makanan tu.. atau terlebih makan... hihi

Eeca Shyaa said...

Get well soon, yui!

Nurfaezah Abdullah said...

bukan food poisoining ke?

wahida said...

perut yui masuk angin kot tu...
rehat ok...take care tau...

Siti Nurzafirah said...

Yui, take care.. jangan lupa makan ubat or jumpa doctor kalau bertambah teruk

Nour Adieb said...

sy ada terbaca, tak tau betul ka dak. kalau keracunan makanan, minum air susu supaya racun tu keluar. kalau Yui bukan masuk angin, mungkin keracunan mknn

Azhafizah Md Nor said...

Bila badan tak sihat makan apa pun jadi tak sedap kan. Take care Yui