tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, February 24, 2017

Kopi Ais Kaw





Yui bukan peminat tegar kopi
Tapi sekali sekala nak berkopi


Salam Jumaat semua




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

PeRdU cINta said...

Sesekali apa salahnyakan Yui..nampak sedap pulak...

Belogs JM said...

waalaikumussalam.

sedap tue

Kakzakie Purvit said...

Kakak ni alah dgn kopi Yui
Tapi kalau abang tiap malam memang nak kopi
Kakak sesekali curi juga bila buat utk abg - tapi tanggunglah nanti sakit perut.

Anum Abdullah said...

nak jugakkan yui tekak ni nak merasa air perisa kopi lak..

Pha Is said...

sama la.. lebih kepada tea..

Noor Azlan said...

Saya dulu bukan peminat tegar Kopiko, bila dah cuba-cuba, lama-lama ketagih lak... satu hari mesti nak Kopiko... walau tau tak berapa elok, tapi kalau campur ais, memang best sangat....

eima said...

wow sedap tu

Anis Azalea said...

Ha samalah..hari ni minum kopi tesco, nak dekat satu hari perut meragam. Kalau macam tu kata suami kita tak tahan asid kopi.

Seorang Syed said...

Milo ais lagi best la yuii hehee

aisyah timah said...

Mcm sedap je..hehehe

E'in said...

pehhhhh.. kopi ais kaw nie laa yang sedap yui..

aRz MoHa said...

peminat kopi ais ni....


lama tak minum sedap sangat...

tengah menjauhkan kopi sekejap

Ridz said...

Yang penting ikat tepi. ahhaha

Macy Humaira said...

Bukan penggemar kopi.

Nour Adieb said...

ada sorg kwn sy, minggu exam dia mesti pesan kopi o ais ikat penuh kat kedai makan 😄

azizah green line said...

pekatnya yui! takut nk minum pahit..hihi

Azhafizah Md Nor said...

sedapnya...sekarang ni hari hari kopi. lepas ni kena puasa kopi.huhu