tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 26, 2016

Baju hujan Foxdry

Baju hujan lama, Givi sudah bertahun lama berkhidmat dengan baik. Lebih 8 tahun. Baju masih boleh pakai cuma seluar, getahnya dah longgar. Kalau pakai pun, duduk atas motor takpe. Kalau berjalan londeh, hahahaha.




Jadi Sabtu lepas,
Pergi kedai perkakas pelbagai jualan berkaitan motor di Ipoh. Mata dok tercari jenama Givi juga sebab percaya pada kualiti. Sekali tengok pattern belakang baju, alaaa tak kenan. Rupa peplum aje aku tengok.


Maka tuan kedai cadangkan Foxdry.
Ada beberapa pilihan warna tapi warna ini sahaja berkenan sebab yang lain dah rupa colour blocking. 


Ambil saiz M. Harga termasuk GST RM 143.10.


Perghh, bertabah ajelah keluarkan duit sebab sekarang musim hujan. Kadang perlu pakai seluar hujan.


Apa pun Givi lama masih boleh pakai. Terbaik!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

x pe yui demi keselamatan ya

Ezy Loy said...

teringat dlu g keje ngn moto..
baju ujan kene standby siap2..
ingt lagi baju hujan saye kaler kuning.. smpai skrg thn lg baju hujan tu.. hihikk

eMMe said...

YUI, hye!

lama tak singgah.. sempat lak hari ni berblog walking...

minat motor ni yui... ape pun hati2 bile membonceng... safety first dik!

Siti Nurzafirah said...

heehe.. macam baju sukan pun hado

orked violet @ SYA said...

usy, merempit ke? hehhehehehhehe

eima said...

mahal juga no ... sblm ni tak pernah tau pun harganye

wahida said...

give me 5 yui...aku pun ada baju hujan Givi tu...mmg tahan lama...dan kalis hujan...
Givi mmg terbaekkk...

Rapunzel Cikilolo said...

hati-hati naik motor yui.

Azhafizah Md Nor said...

baju hujan ni penting beli yang berkualiti dan tahan lama sebab nak pakai lama dan untuk keselamatan juga

Siti Yang Menaip said...

xpe Yui.. pelaburan demi keselamatan awak.. lama bertahan kan..