tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, July 20, 2016

Cadar baru untuk gugurl

Siapa gugurl? Ehhh, aku lah. Hahahaha. Sebut gugurl rasa macam diri ni umur belasan tahun je. Huaaaaaa. angan!




Saja pilih corak ini. Nampak comel je warna dan gambar yang ada. Heeee. Ni tilam bujang kat rumah sewa, inshaaALLAH pasni upgrade ke queen atau king.


Dua ekor tu yang akan selalu tidor atas tilam saat tuannya pergi kerja. Hahaha.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Mrs Velentine said...

comel cadarnya

SYANI said...

Comelnya cadar...

Jie Susanos said...

eh bila yui duk rumah sewa..

Ezy Loy said...

comelnye cadar.. berkenan kite tgok.. hehe

Chekgu Azrine said...

pink warnanya..nice

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak atie pon baru ngemas2 bilik anak dara kak atie tu..warna tema kesukaan dia..purple(^_^).

Siti Nurzafirah said...

gurlish.. hek2

aRz MoHa said...

wah cadar baru...pasti lebih bersemangat untuk tidur awal...

Azhafizah Md Nor said...

comel cadar ni..warna pink memang sesuai untuk gugurl

nini said...

Cute...hihi...kdg nini ppn milih benda cute cute ni...hihi

Siqah Hussin said...

Comel betul cadar.. Macam kanak-kanak riang je tengoknya.. Sesuai lah dengan yui 😁

orked violet @ SYA said...

sya gugurl yg x kene ngn pink. uhukk