tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, July 15, 2016

Raya 2016 Nurul Yui & wakil anak bulus

Orang kalau udah ada anak bulus, tambah bila dah anggap deme macam keluarga sendiri, aku raya, ko kena raya. Bezanya korang takde baju aje. Cukup je dengan bulu yang melekat kat badan tu. Hahaha.


Oklah,
Rasanya tak boleh miss kalau tak bergambar dengan anak bulus. Tak sekor dua pun jadilah dari 26 ekor yang ada buat masa ini.



Wakil anak bulus di SS - Shinchan



Wakil anak bulus rumah sewa - Seri


Tahun ini aku bawa balik Seri ke SS sebab Mat Oyen akak sorang lagi bawa. Memandangkan Seri hyperactive, dia memang kena duduk dalam rumah sepanjang aku cuti beraya.


Selamat Hari Raya untuk anak-anak bulus kalian.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

comelnyaaaaaaaaaaaaaaaa

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Comel n gebu je anak bulus yui..! =)
Moga yui terus di murah kan rezeki. amin.

el said...

comelnya si schincan tu
selamat hari raya
maaf zahir batin

Ann Ishak said...

hi shinchan....
kita ada anak bulus nama shiro
kalau dekat boleh kawan :p

Siqah Hussin said...

26 ekor?? Banyaknyaaaaaaaa yui!! Rajinnya bela kucing 😁

Azhafizah Md Nor said...

kucing mesti ada dalam gambar raya juga kan :)