tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, July 20, 2016

Bila aku dan dia tiada kerja


Lokasi : AEON Klebang, Ipoh


Ini kisah raya ke-5. Lepas beraya rumah aku, katanya tak pernah masuk AEON Klebang, ateeee moh kita pergi. 


Sampai kat port mainan, saja suka-suka aku pakaila topeng ini. Tunjuk kat dia, dia lak rajin p snap. Layankan ajeeee.


Jadi,
Memang takde kerjalah ni kan. Heeee.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

aRz MoHa said...

ermmm...dia tu siapa?


kadang aRz rajin juga ke tempat mainan dengan cik puteri

Azhafizah Md Nor said...

ni kira kerja jugak ni..hehe

nini said...

Hahaha.....dan dan

Siti Nurzafirah said...

wah ! beraya kat AEON ...

Qhaifa Nur said...

Comei sangat bertopeng..

Siqah Hussin said...

Si dia yang tidak bernama. Hehe..

orked violet @ SYA said...

jusco klebang tu yg baru tu kan?
ate aye pon x penah pegii wehhh..
hahahha

tnggu balik perak nak serangggggg :p

Mrs Velentine said...

comel pula topeng tue yui