tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, July 01, 2016

Baju raya free 2016

Apa yang free?
Dapat baju raya. Yeaaayyy !! Tepuk tangan. Hehehehe. Oklah, sebenarnya aku ada keluar sekali dengan dia. Biasanya setiap tahun macam itulah. Ibarat preparation sebelum hari raya. Wahhh gitu.


Ok taknak panjang lebar, nak tunjuk ini je. Aku kenan plak design simple. Di mata dia lagilah suka, kalau boleh biar kosong semua. Hahahaha.




Bak kata penjual, nampak kesan slim pakai baju ni. Hahahaha. Slim kekdahnya. Hakikatnya nan hado.


Baju free kita ambil aje. Terima kasih bagi.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Simple but nice! =)

AinAthirah Anuar said...

Fuhhh baju raya free >,< syoknya!

Tautan Hati NabilaHasyim said...

nampak slim la raya ni (^^,)

material apa ni ek, nampak mcm kain tebal je..
pi keja pun boleh pakai nanti...

selamat hari raya yui..

Ann Ishak said...

boleh selim di pagi raya ni

Rizziela said...

bestnya dapat baju free

eima said...

semoga jodoh korg berkekalan dik .. x sabar hakak ni nk tgu korg naik pelamin ....

cik hani said...

memang slim kalau design macam ini ..
wah..bestnya free

Pha Is said...

nmpak dah design slim tu.. hahaha.. lagi2 kalau dok kat background yg sama kelar dengan kaler peach yg bahagian tepi tu..

Azhafizah Md Nor said...

cantik design baju ni..memang ada kesan slim tu :)