tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 19, 2016

Letgo item : Perfume Fasha Sandha



Kan dah bagitahu, aku sekarang suka beli perfume. Yang mana kena dengan jiwa, akan terus pakai. Yang mana beli dan cuba, rasa tak kena, haruslah letgo. Huuuu.


Jadi,
Perfume Fasha Sandha ni aku nak letgo. Kuantiti macam dalam gambar. 98% ada sebab guna untuk cuba sahaja.


Bau sedap tapi tak kena dengan jiwa.
Heeee, kot korang nak cuba, mehlah. Harga beli RM 37. Aku nak jual RM 40 all in. Berminat boleh terus telefon 019 233 1810. Nak murah lagi, meh bodek aku. Hahaha.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Mang Lembu said...

memakai parfume merupakan keharusan bagi insan yang selalu bertemu dengan banyak orang agar yang dekat dengan kita merasa segar karena wangi parfume yang kita pakai. Harganya RM 40all in ya kak...?

ijin follow blognya, follow balik ya

salam aidilfitri

Diana Rashid said...

kira ni baru sekali picit je la ni yea??hehehe..

Eeiou _ said...

Wowww suka sangat packaging dia. cantikkkk!

aRz MoHa said...

elok sangat berwangi-wangian

Siti Nurzafirah said...

teringin nak bau jugakkkk

Azhafizah Md Nor said...

cantik botol perfume dia