tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, July 03, 2016

Nasi Kerabu terbaik di Station 18, Ipoh

Aku rasa dah lebih beberapa kali aku update pasal nasi kerabu ni. Peniaga yang sama. Memang terbaik sebab kalau ko lambat datang, tengok bakul dan bekas kosong jelah ya.



Ada daging, solok, 1/2 telur masin, ikan seekor dan sayuran lain
RM 6 sahaja

Bagi aku harga yang sangat berbaloi. Sesuai dengan kesedapan. Kalau nak beli, peniaga ni ada menjual di pasar malam hari Isnin di Station 18. 


Aku bagi 5 bintang penuh !!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

anis abdullah said...

Sedap sangat ni yui..dah berkali2 datang dan bintang penuh tu.

Ann Ishak said...

harga murah, nampak sedap...mujur jauh je :)

Jie Susanos said...

sdp..

bln pose ni xpekena lg nasi kerabu..

nini said...

Makkkk nasik kerabuuuuu. ..sedappppnyer

Siqah Hussin said...

Mesti kena terjah kedai nie kalau ke Ipoh nampaknyaa

Azhafizah Md Nor said...

agak lama juga tak makan nasi kerabu ni. sekarang harga pun dah mahal..huhu