tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, April 17, 2015

BAHASA ORANG HUTAN MUNGKIN

Aku tahu zaman sekarang makin canggih
Tapi kalau sampai ayat pun nak jadi "canggih"
Susah macam tu!




Rasa nak tampor je sape yang guna ayat macam ini
Erm, aku nak bagitahu ni


Itew asew nuck nampor uke ome dua
Acham iler abi, hahahahaha!


Saja suka-suka ya =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

nor nazliana said...

adehh merosakan bahasa jer kan yui huhuu mcm nk lempang ja kuat2 :)

Nieyl said...

Salam Jumaat...
Singgah pagi...:)

N. Sakinah D ♥ said...

Hahaha ayat budk2 zmn skrg la tu , kita pun jadi pening tengok pening baca pening faham.. 😒 lagi senang faham bhsa budk 1thn..

eima said...

Haha....pelat ...mmg ptt tampar dh besar2 nk ckp pelat cam baby bajet comel le tewwww

aizamia3 said...

oh plzz... gedik semacam.. yerk..

Azhafizah Md Nor said...

Dah besar pun tak pandai mengeja kan..kesian mereka

nadialadzim said...

Thanked?...haha..adoi lahhh...

AnneRaini said...

kalau akak jumpe mmg hempuk je.

IbuNoey said...

tahap mental apa ka ni?ahahaha..

azizah green line said...

hadoii..rosak bahasa jiwa bangsa ni

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
serius akak baca ayat tu naek penin hokeyh
stressssssssssssssss